ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 35.30 33,54   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

CALIMEROMARKETING CZYLI W CZYM MAŁE PRZEDSIĘBIORSTWA MOGĄ BYĆ WIELKIE


ROME KAREN

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 35.30 Twoja cena  33,54 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Calimeromarketing to książka napisana specjalnie dla setek tysięcy małych przedsiębiorców, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodaczą i „wolnych strzelców”. Przedsiębiorców, którzy każdego dnia muszą konkurować z większymi kolegami i którzy muszą sobie radzić we wszystkich aspektach przedsiębiorczego życia, będąc jednocześnie pozostawieni sami sobie.

Karen Romme w ciągu dwunastu lat prowadzenia trzech różnych przedsiębiorstw rozwijała swoją wizję marketingu. Poprzez książkę Calimeromarketing chce pokazać małym przedsiębiorcom, jak silna jest ich pozycja w starciu z ich większymi konkurentami.

Książka ta sprawi, że wyzbędziesz się skromności odczuwanej przez małych przedsiębiorców. Jest też ona praktycznym podręcznikiem do rozwoju własnej strategii marketingowej. Strategii, która bazuje na osobistych mocnych stronach, przy których ewentualne budżetowe słabości nie stanowią żadnego ograniczenia. Nie jest ważne, czy jesteś mały i chcesz stać się duży, czy tak jak ja, świadomie wybierasz, że zostaniesz mały.

Jako przedsiębiorca musisz nie tylko być profesjonalistą w swoim fachu, ale też mieć szeroką wiedzę ogólną. O wielu sprawach musisz wiedzieć na tyle dużo, by móc podejmować decyzje odpowiednie dla swojej firmy. Dlatego też, w tej książce nie znajdziesz teoretycznych rozpraw o planach strategicznych, znajdziesz w niej natomiast podstawy i możliwości pewnej filozofii marketingowej powstałej z wiedzy i doświadczeń, którymi dzielili się ze mną inni (mali) przedsiębiorcy. Ich i moje doświadczenia razem stworzyły pogląd na to, jakie korzyści marketingowe mają mali przedsiębiorcy w porównaniu z dużymi firmami.

Calimeromarketing jest napisany na przykładzie małego przedsiębiorcy i pokazuje, że będąc energicznym i kreatywnym można z czasem w dziedzinie marketingu zajść całkiem daleko. Bądź więc gotowy na zaskakujące rezultaty i pełen ufności czekaj na walkę z „dużymi chłopcami”.


Spis treści

Przedmowa

Na przykładzie małego przedsiębiorcy .

Początek

Dlaczego książka o Calimeromarketingu? .

Powód

Dlaczego marketing w małych firmach powinien być inny? .

Filozofia

Co sprawia, że Calimeromarketing jest inny? 

ZASADA 1 Zadawaj pytania i miej odwagę dokonywać wyborów 

ZASADA 2 Buduj strukturalnie mocną sieć 

ZASADA 3 Aktywnie przekaż swoje przesłanie .

ZASADA 4 Wykorzystaj dla swojej firmy prasę 

ZASADA 5 Zadbaj o dobre środki wspomagające 

ZASADA 6 Naprowadź aktywnie poszukujących na twoją firmę 

ZASADA 7 Daj pierwszeństwo obecnym klientom .

ZASADA 8 Zdobywaj nowych klientów w indywidualny sposób 

ZASADA 9 Bądź dumny ze swojego statusu małego przedsiębiorcy 

ZASADA 10 Planuj, szukaj równowagi, podsumowuj i kwitnij 

Posłowie

Przyszłość Calimeromarketingu .

O autorce 


167 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024