ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.40 52,63   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SPOTY, PLAKATY I SLOGANY JAK TWORZYĆ LUBIANE REKLAMY


SULLIVAN L.

wydawnictwo: HELION , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 55.40 Twoja cena  52,63 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Śmierć taniej, radosnej twórczości!

Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.

Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.

Ścieżka kariery w branży reklamowej

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach... ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.

My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.

Oto jego wskazania:

- szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,

- testowanie pomysłów - praca zespołowa i grupy focusowe,

- metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,

- pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,

- budowanie reklam rysunkowych,

- prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,

- tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,

- najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,

- rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.


Spis treści

Przedmowa

Rozdział 1. Handlowcy nie muszą nosić garniturów w kratkę

Sprzedaż bez wyprzedaży

Rozdział 2. Potrzebujesz tylko ostrego ołówka

Kilka refleksji na temat pisania reklam

Rozdział 3. Czysta kartka

Tworzenie reklamy - ogólne wskazówki

Rozdział 4. Zacznij od razu

Tworzenie reklamy - kilka końcowych szlifów

Rozdział 5. W przyszłości każdy będzie sławny dzięki 30 sekundom

Kilka rad dotyczących tworzenia reklam telewizyjnych

Rozdział 6. Radio to istne piekło, ale i solidny piec

Kilka rad dotyczących pracy z trudnym medium

Rozdział 7. "Toto, mam wrażenie, że już nie pracujemy dla McCann-Erickson"

Praca w sytuacji kryzysowej

Rozdział 8. Tylko dobre giną młodo

Wrogowie reklamy

Rozdział 9. Zadziobany przez kaczki

Prezentacja i ochrona Twojej pracy

Rozdział 10. Dobra teczka czy łom

Kilka uwag o tym, jak dostać się do tego biznesu

Rozdział 11. Robienie butów kontra robienie reklam butów

To dobry biznes, czy co?

Zalecana lektura

Bibliografia

Podziękowania

Wykorzystane reklamy

Skorowidz

310 stron, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025