ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WOJUJĄCY MARKETING. ZWYCIĘSKIE STRATEGIE I KAMPANIE.


RIES A. TROUT J.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 38.85 Twoja cena  36,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.

Al Ries jest prezesem "Ries & Ries", firmy specjalizującej się w strategiach marketingowych. Uznany za jednego z najlepszych strategów marketingu, jest też świetnie sprzedającym się autorem książek z tej dziedziny. Ries redaguje ukazującą się co miesiąc rubrykę marketingową dla AdAge.com, a jego słowa często cytowane są w ważniejszych publikacjach.

Jack Trout jest prezesem "Trout & Partners Ltd.", gdzie nadzoruje globalną sieć ekspertów, którzy wprowadzają w życie jego koncepcje i rozwijają metodologię. Trout jest uznawany za czołowego stratega marketingowego na świecie; jego koncepcja "pozycjonowania" stała się biznesową strategią nr 1. Trout pisze artykuły dla Forbes.com.


Spis treści

Wprowadzenie: Marketing to wojna

Rozdział 1. 2500 lat wojny

Rozdział 2. Zasada siły

Rozdział 3. O wyższości defensywy

Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji

Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy

Rozdział 6. Kwadrat strategiczny

Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych

Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych

Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych

Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej

Rozdział 11. Wojna coli

Rozdział 12. Wojna piwna

Rozdział 13. Wojna burgerowa

Rozdział 14. Wojna komputerowa

Rozdział 15. Strategia i taktyka

Rozdział 16. Dowódca marketingowy

Skorowidz

214 stron, format: 205x195, miękka oprawa


NOWE POZYCJONOWANIE.NAJWAŻNIEJSZE OSIĄGNIECIA W DZIEDZINIE STRATEGII
TROUT J. RIVKIN S.

POCHODZENIE MAREK.ODKRYJ NATURALNE PRAWA INNOWACYJNOŚCI PRODUKTÓW
RIES A. RIES L.

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- NOWE POZYCJONOWANIE.NAJWAŻNIEJSZE OSIĄGNIĘCIA W DZIEDZINIE STRATEGI...
TROUT J. RIVKIN S.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024