ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

HIPNOTYCZNY MARKETING


VITALE J.

wydawnictwo: HELION , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 55.00 Twoja cena  52,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Twórz strony internetowe działające jak bankomaty
Zdobywaj rozgłos za darmo
Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami

Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!

Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.

Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak:

- gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
- formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
- przechodzić od rozmyślania do działania,
- skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
- podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.


Spis treści

O autorze
Nota od wydawcy
Przedmowa
Wstęp

1. Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych
2. Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO
3. Latające karły i bohater ludowego PR-u
4. Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu
5. Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę
6. Pokaż swój stanik!
7. 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie
8. Woda... na młyn
9. Sprzedając krwawe gry komputerowe
10. Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu
11. Jak zainstalować "pragnienia sukcesu" w swoim umyśle
12. Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media
13. 10 porad jak stać się atrakcyjnym dla mediów od medialnej Tygrysicy
14. Siedem praw najlepszego promotora baseballu
15. Psychologia hipnotycznego rozgłosu
16. Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów
17. Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma
18. Niesamowity sposób o nazwie "E-DR Publicity"
19. Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów
20. Cztery natychmiastowe sposoby na wysłanie Twojej informacji prasowej
21. Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym
22. Klucze do hipnotycznych stron internetowych
23. Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety
24. Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety
25. Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony
26. Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony
27. Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej w internecie?
28. Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata
29. Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną
30. Jak "Inspirujący Muzyk Ludowy" może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy?
31. Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu
32. Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać
33. Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila
34. Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających
35. Pięć najlepszych sposobów pisania tematów e-maili
36. Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%?
37. Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym
38. Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty
39. Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego
40. Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila?
41. Naprawdę "zabójczy" hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią
42. Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów

Dodatki
A Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?
B 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów
C Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki
D Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków
E Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy
F Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami
G Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu

Epilog

243 strony, A5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- WIZUALIZACJA
PAUL-CAVALLIER F.

- HIPNOTYZM SŁOWA JAK PODBIJAĆ UMYSŁY TWOICH KLIENTÓW ZA POMOCĄ
VITALE J. / PERSWAZYJNYCH TEKSTÓW /

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024