Obecnie rzadko zwraca się uwagę na fundamentalne zasady reklamy, które
rzeczywiście przyczyniają się do powstania wspaniałych marek. Steve Lance i Jeff Woll
w Małej Niebieskiej Księdze Reklamy wracają jednak do źródeł tego zagadnienia.
Dziś wszyscy szukają po omacku, zwracają się do nowych guru i sięgają po książki,
które prezentują najnowsze modele uprawiania marketingu, żywiąc nadzieję, że znajdą
w nich szybkie i łatwe odpowiedzi.
Ich książka jest inna.
Proponuje skompilowaną wiedzę, która wywodzi się z wieloletniego
doświadczenia.
Stanowi podstawę, na której można zbudować trwałą markę produktu,
prowadzić skuteczną kampanię reklamową i przygotować akcje promocyjne, które
przyniosą świetne wyniki.
Przedstawione zasady sprawdzały się w działaniach reklamowych i marketingowych
podejmowanych przed stu, pięćdziesięciu i dziesięciu laty, a także przed tygodniem.
Sprawdzą się również w działaniach, które rozpoczniesz w przyszłym tygodniu - i nie
ma znaczenia to, jak bardzo zmienia się świat.
W zamyśle autorów książkę należy przeczytać szybko, a potem do niej powracać w
razie potrzeby. Stanowi ona podręczny zestaw pomysłów, które pomogą wyjść z
twórczego impasu, uniknąć wszelkich nieporozumień z klientami i agencjami, a także
wyostrzyć, zogniskować i udoskonalić w zasadzie każdą kampanię reklamową.
Każdy z pięćdziesięciu dwóch pomysłów odnosi się do codziennych problemów,
zilustrowanych przykładami z życia, i dostarcza innowacyjnych, niekiedy
bezceremonialnych rozwiązań.
Przekonaj się sam, jak wiele może zmienić i wiele dla Ciebie zrobić Mała Niebieska
Księga Reklamy.
304 strony, twarda oprawa