ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 65.00 61,75   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING MENEDŻERSKI - STANDARDY, PROCEDURY, STRATEGIE


PODSTAWKA K.

wydawnictwo: U WARSZAWSKI , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 65.00 Twoja cena  61,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik ten powstał z myślą o menadżerach aktualnych i przyszłych, którzy mając za sobą podstawy marketingu, poszukują standardów (najlepszych praktyk) oraz procesów analityczno-decyzyjnych i strategii, prowadzących do efektywngo uprawiania marketingu, który zależy w głównej mierze od splotu dwóch, jakże różnych wątków: odkrywczości (kreatywności) oraz profesjonalnych metod zarządzania marketingowego

246 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024