ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING W APTECE


SZALONKA K.

wydawnictwo: CONTINUO , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 43.50 Twoja cena  41,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka kierowana jest do praktyków - właścicieli, kierowników i pracowników aptek oraz do osób przygotowujących się do pracy w branży. Publikacja wzbogaci niezwykle skromną polskojęzyczną literaturę z zakresu omawianej problematyki.

100 stron, B5, miekka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- FARMAKOEKONOMIKA I OCENA TECHOLOGII MEDYCZNYCH W GOSPODAROWANIU LEKAMI
CZECH M. / W POLSCE DIAGNOZA I KONCEPCJE ZMIAN

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025