ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

CO KLIENT CHCE CI POWIEDZIEĆ. JAK ZOSTAĆ KLUCZOWYM DOSTAWCĄ


CHARAN R.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 33.90 Twoja cena  32,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny - frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność.
Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klient? Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży.

Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów.

Ta książka opisuje nowe podejście do sprzedaży - nazywane przez Charana sprzedażą tworzącą wartość - które, choć radykalne, jest jednocześnie praktyczne. Ten nowy model sprzedaży przeszedł już próbę ognia w firmach z różnych branż, m. in. w Unifi, MeadWestvaco i Thomson Financial.

Pozwoli ci:

- pogłębić wiedzę o problemach klientów
- zrozumieć, jak naprawdę są podejmowane decyzje w firmie klienta
- pomóc klientowi w zwiększeniu marży zysku i przychodów
- połączyć sprzedaż z innymi kluczowymi działami, np. finansami i produkcją
- opracować nowe oferty, dopasowane do potrzeb klienta
- nie martwić się o ceny


Spis treści:

Rozdział 1. Problem ze sprzedażą
Rozdział 2. Naprawa wadliwego procesu sprzedaży
Rozdział 3. Jak zostać zaufanym partnerem klienta
Rozdział 4. Plan wartości dla klienta
Rozdział 5. Pracownicy sprzedaży tworzącej wartość
Rozdział 6. Transakcja
Rozdział 7. Kontynuacja procesu
Rozdział 8. Rozwijanie sprzedaży tworzącej wartość
Zakończenie
Aneks. Oceń swój stopień zaawansowania w sprzedaży tworzącej wartość
Podziękowania
O autorze


152 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024