|
PROMOCJA W APTECE
GRASEKAMP D. SZALONKA K. wydawnictwo: MEDPHARM , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 36.50 Twoja cena 34,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu
aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań
marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań
marketingowych są promocje.
Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę?
Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne ?
Nauczy Państwa jak:
- dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta ?
- planować akcje i kampanie promocyjne ?
- budować pozycję apteki na rynku ?
- rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje?
- wyróżnić się w lokalnym środowisku ?
- kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów?
- budować trwałe relacje z Klientami?
- współpracować z lokalnymi partnerami ?
- skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja
Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia
zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą
być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja, po prostu muszą Państwo ją przeczytać !
150 stron, A5, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|