ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 36.50 34,68   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PROMOCJA W APTECE


GRASEKAMP D. SZALONKA K.

wydawnictwo: MEDPHARM , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 36.50 Twoja cena  34,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje.

Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę?
Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne ?

Nauczy Państwa jak:
- dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta ?
- planować akcje i kampanie promocyjne ?
- budować pozycję apteki na rynku ?
- rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje?
- wyróżnić się w lokalnym środowisku ?
- kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów?
- budować trwałe relacje z Klientami?
- współpracować z lokalnymi partnerami ?
- skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja

Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja, po prostu muszą Państwo ją przeczytać !

150 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024