ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 69.00 65,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BLOGI I WIRTUALNE SPOŁECZNOŚCI - WYKORZYSTANIE W MARKETINGU


MAZUREK G.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu.

W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:

cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych etapy projektowania bloga firmowego warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych mierniki skuteczności projektu blogowego idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie

W książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.


SPIS TREŚCI

O autorze
Podziękowania
Wstęp

1. Blogi

Blog firmowy a witryna internetowa
Cechy bloga
Modele wykorzystania blogów
Blogi w liczbach
Elementy funkcjonalne bloga
Kreacja graficzna bloga
Zasoby i warunki prowadzenia bloga firmowego
Korzyści z wykorzystania bloga do celów biznesowych
Etapy projektowania bloga firmowego
Wykorzystanie bloga w komunikacji wewnętrznej
Komercyjne wykorzystanie blogów
Zakończenie

2. Wirtualne społeczności konsumenckie
Web.2.0
Znaczenie wirtualnych społeczności konsumenckich dla marketingu
Narzędzia sprzyjające tworzeniu wirtualnych społeczności
Rodzaje społeczności
Korzyści dla internautów
Korzyści dla specjalistów od marketingu
Fundamenty wirtualnej społeczności konsumenckiej
Teoria motywacji Maslowa - on-line
Etapy tworzenia społeczności
Czynniki sukcesu projektu społecznościowego - diament społecznościowy
Modele biznesowego wykorzystania społeczności
Liderzy opinii i ambasadorzy marek
Zakończenie

3. Analizy przypadków
Blog firmow www.Opcom.pl
Blog korporacyjny FRoSTA
Blog branżowy - Interaktywnie.com
Projekt społecznościowy moBlog
Blog specjalistyczny www.webusability.pl
Blog firmowy e-Lady.pl
Blog wewnętrzny Ideo
Projekt społecznościowy Winiary
Projekt społecznościowy Messenger Service Stolica SA (obecnie UPS Polska)
Projekt społecznościowy Sunsilk.pl
Zakończenie

Bibliografia

208 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024