ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JĘZYK W KOMUNIKACJI 3


HABRAJSKA G. RED.

wydawnictwo: WSHE ŁÓDŹ , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 45.60 Twoja cena  43,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Spis treści

MARIA KRAUZ: Wzorzec strukturalny rysopisu. Intencje komunikacyjne nadawcy i strategia wobec odbiorcy a kształt językowy tekstu

AGNIESZKA ANISIMOWICZ: Spójnościowe aspekty zapożyczeń angielskich we współczesnej prasie polskiej

ZENON WEIGT: Językowe środki perswazji w tekstach reklam niemieckich i polskich

JOLANTA LUBOCHA-KRUGLIK: Współczesny tekst reklamowy – wybrane aspekty (na materiale języka polskiego i rosyjskiego)

KATARZYNA MOLEK: Wartościowanie jako językowy środek perswazyjny w tekstach reklamowych

RAFAŁ ZIMNY: Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych

EWA CHLUDZIŃSKA: Dziennikarze mediów lokalnych wobec reklamy telewizyjnej

JADWIGA LIZAK: Rola reklamy przy kreowaniu świata w literaturze dla młodzieży

ALICJA KACPRZAK: Funkcje języka specjalistycznego (na przykładzie języka medycyny)

ANNA JOPEK: Relacja nadawca-odbiorca w polskim dyskursie prawnym i prawniczym w świetle pragmatyki komunikacyjnej

JOLANTA SZYMAŃSKA: O sceniczności tekstu naukowego w ujęciu pragmatycznym...


284 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025