|

MIĘDZYNARODOWE TESTY PRODUKTÓW
KOLUCH P. WOSIŃSKA J. RED. wydawnictwo: FUNDACJA PRO-TEST , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 23.50 Twoja cena 22,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka 36 modeli telewizorów, 80 aparatów, 14 lustrzanek, 44 komórki, 36 przenośnych
odtwarzaczy multimedialnych, 23 pralki, 32 proszki do prania,40 odkurzaczy i 23 foteliki
samochodowe – to wszystko przetestowaliśmy dla Was, żeby zakupy przestały być
kupowaniem kota w worku.
Na sprzęt elektroniczny czy AGD wydajemy duże kwoty. Producenci i sklepy robią
wszystko, abyśmy zostawiali w ich kieszeniach jak najwięcej pieniędzy. Jest to
całkiem naturalne i, dopóki nie jesteśmy przez nich oszukiwani, nie ma w tym nic
złego. Ale jeżeli jedynym źródłem informacji o produkcie, który planujemy
kupić, są reklamy, to w walce producentów o nas, konsumentów, jesteśmy
z góry na straconej pozycji. Dlaczego? Reklamy pokazują tylko plusy produktów.
O minusach milczą. A jak wiadomo wszystko ma swoje zalety i… wady. Skąd
dowiedzieć się także o wadach?
Testy porównawcze prześwietlają produkty na wylot. Specjaliści
w laboratoriach rozkładają testowane urządzenia na czynniki pierwsze. Dzięki
temu i dzięki szczegółowym badaniom, które są wykonywane, możesz zobaczyć,
jaką tak naprawdę ma jakość telewizor, na który właśnie chcesz wydać parę
tysięcy złotych czy pralka, która ma służyć twojej rodzinie przez najbliższą
dekadę.
Wszystkie testy, które publikujemy w tej książce, powstały na podstawie badań
wykonanych w specjalistycznych laboratoriach w całej Europie. Testy były
współfinansowane przez Komisję Europejską. Wyboru konkretnych modeli do testowania
dokonywały organizacje i czasopisma konsumenckie z całego świata zrzeszone
w międzynarodowej organizacji testującej produkty, ICRT (International Consumer
Research & Testing) z siedzibą w Londynie, do której należy również
wydawca niniejszej książki – Fundacja PRO-TEST. Fundacja nasza zajmuje się
w głównej mierze testowaniem produktów, których wyniki publikowane są
w internecie na stronie magazynu PRO-TEST – „Świat Konsumenta”.
108 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|