| 
  
 SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ
 BARTNIK M.  wydawnictwo: FLASHBOOK , rok wydania 2009, wydanie I    cena netto: 18.00  Twoja cena  17,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Pierwszy poradnik skutecznej reklamy. Adresowany do osób zainteresowanych
marketingiem, przedsiębiorców, praktyków biznesu, którzy chcieliby poznać zupełne
podstawy tej dziedziny. Poradnik odpowiada m.in. na pytania: co można osiągnąć
reklamą, jak wybrać adresata, jak wybrać dobre medium reklamowe (Internet? Outdoor?
Prasa, telewizja, radio?), jak sformułować przekaz reklamy.  
 
 
Jak przygotować reklamę, która sprzeda Twój produkt? 
Jakie błędy w reklamie mogą zabić Twoją firmę?  
Jakie są najzabawniejsze wpadki reklamodawców?  
 
 
Skuteczna reklama to podręczny przewodnik skierowany zarówno do osób zainteresowanych
tematyką reklamową, jak i przedsiębiorców, którzy chcieliby wprowadzić porady w
życie i rozwinąć swój biznes. Monika Bartnik - wieloletni praktyk, wykładowca i
publicystka, w przystępny i przejrzysty sposób wprowadza czytelników w meandry
efektywnej reklamy. Przedstawia sposoby określania celów reklamy i ustalania budżetu
reklamowego. Autorka radzi także, jakie medium wybrać dla danego przekazu – czy
reklamować produkt w telewizji, prasie, a może na billboardach? W hiperprzewodniku
Skuteczna reklama wyjaśniono też najważniejsze terminy branżowe, zawarto porady
dotyczące współpracy z agencją reklamową i wyjaśniono, jak przekuć wydatki
reklamowe na wzrost sprzedaży.  
 
Liczne przykłady, barwne ciekawostki i zaskakujące fakty zawarte w Skutecznej
reklamie pomagają zrozumieć mechanizmy reklamy i znaleźć praktyczne rozwiązania
rzeczywistych problemów biznesowych. Obok tekstu, tak jak we wszystkich
hiperprzewodnikach flashbook.pl, znajdują się są dziesiątki linków prowadzących do
najciekawszych tekstów w Internecie.  
 
Autorka jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Marie
Skłodowskiej-Curie w Lublinie. Od 1999 do 2006 roku związana była z mediami. Zajmowała
stanowisko zastępcy redaktora naczelnego magazynu Brief, była redaktorem prowadzącym
miesięcznika branżowego MediaQuest, poświęconego rynkowi mediów, marketingu i PR.
Pełniła również funkcję redaktora odpowiedzialnego za dział poświęcony
marketingowi w miesięczniku „Home&Market”. Jest wykładowcą w Podyplomowym
Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej
Handlowej. Studiuje też na Wydziale Kultury Japonii na PJWSTK. Obecnie pracuje jako
dyrektor marketingu i PR w firmie Słodkie Upominki.  
 
120 stron, oprawa miękka 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |