- Produkty jako obiekty kultu
- Budowanie relacji z nabywcami
- Pomysłowi rewolucjoniści
- Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
- Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al
Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora
Pielęgnuj markę — traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne
miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką)
Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko,
przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie
nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła
nich na karuzeli przemian.
Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi,
wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu
właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi
o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów
postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady
i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć
atrakcyjną markę — nowy przedmiot rynkowego pożądania — i zarządzać nią na tyle
skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.
Skończ z "no name" i dowiedz się, jak:
- tworzyć strategie marek w nowych czasach;
- skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
- zdobywać zaufanie rynku;
- kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą
rzeczywistość;
- zarządzać marką w sposób efektywny.
Spis treści:
O autorze (5)
Wstęp (7)
Fałszywe założenia (11)
Do odważnych świat należy (21)
Tworzenie, a nie dostosowywanie (31)
Uwaga na badania (39)
Za dużo analityki, za mało pomysłów (49)
Bądź autentyczny (55)
...żeby się wyróżnić (63)
Żywa marka (73)
Komunikat, który komunikuje (83)
Zarządzanie narzędziami czy doświadczeniem klienta? (91)
Budowanie relacji z odbiorcami (103)
Pułapka jednostronnego spojrzenia (111)
Problematyczne marki międzynarodowe (121)
Dokąd idziemy? (129)
Inspirujące przykłady (135)
Wywiady z autorytetami ze świata marki (149)
Literatura (175)
184 strony, A5, oprawa miękka