ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.90 38,86   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

METAFORA W MARKETINGU JAK PRZENIKNĄĆ UMYSŁY KLIENTÓW


ZALTMAN G. ZALTMAN L. / DZIĘKI METAFOROM GŁĘBOKIM

wydawnictwo: REBIS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 40.90 Twoja cena  38,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem?

Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb?

Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań.

Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

„Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky’ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów”.
/Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu/

“Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia – w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach”.
/Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska/



Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do „New York Timesa”, „Time’a”, „Fortune” i „Forbesa”. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu “Fortune 500”.


Spis treści:

Odsłonięcie umysłu klienta: czym są metafory głębokie

Rozdział 1
Głębia myślenia
Jak przezwyciężyć własny deficyt głębi w myśleniu ~krótki poradnik
Rozdział 2
Podstawy metafory głębokiej
Jakie korzyści przynosi menedżerom odkrycie podobieństw między klientami
Rozdział 3
Równowaga
Jak sprawiedliwość, harmonia i współgranie elementów wpływają na sposób myślenia klientów
Rozdział 4
Transformacja
Jak zmiany treści i okoliczności wpływają na sposób myślenia konsumentów
Rozdział 5
Podróż
Jak konfrontacja z przeszłością, teraźniejszością i przyszłością wpływa na sposób myślenia klientów
Rozdział 6
Pojemnik
Jak pojęcia przynależności, wykluczenia i innych granic wpływają na sposób myślenia konsumentów
Rozdział 7
Więź
Jak potrzeba relacji ze sobą i z innymi wpływa na sposób myślenia klientów
Rozdział 8
Zasoby
Jak akt nabycia i jego konsekwencje wpływają na sposób myślenia klientów
Rozdział 9
Kontrola
Jak poczucie władzy, zagrożenia i dobrobytu wpływa na sposób myślenia klientów
Rozdział 10
Metafora głęboka w praktyce
Strategia twórczych poszukiwań

Przypisy
Podziękowania
Indeks


212 stron, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024