|
SŁOWNIK POLSKO ANGIELSKI BIZNES MEDIA REKLAMA TOM 1
SMID W. wydawnictwo: DR LEX , rok wydania 2010, wydanie I cena netto: 102.80 Twoja cena 97,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw
współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających
ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA.
W naszych obecnych, niezwykle burzliwych politycznie czasach, gdy na naszych oczach
zachodzą radykalne przemiany ustrojowe, polityczne i kulturowe, niesposób oprzeć się
wrażeniu, że świat przyśpiesza. Elementem podstawowym takich zmian jest rozwój
komunikowania społecznego i przemiany globalnych obyczajów. W takim kontekście
niezwykłego znaczenia nabierają wszelkie działania biznesowe (ekonomia), medialne
(komunikacja społecna) a przede wszystkim - reklamowe; zapewnianie ciągle to lepszej i
lepszej jakości życia poprzez propagowanie coraz to technologicznie doskonalszych
produktów i usług, nie mówiąc o pomyslach czy nawet ideach.
BIZNES, MEDIA i REKLAMA stanowią w takiej nowej sytuacji nierozdzielną całość, która
funkcjonuje w każdym systemie politycznym, kulturowym i społecznym. Ta idea stała się
podstawą dla stworzenia słownika, którego zawartość brałaby te trzy sfery naszego
życia pod uwagę i to równocześnie. Chcemy po prostu wyjść naprzeciw Państwa
potrzebom, wskazując, iż słownictwo w tej sferze życia właściwie czerpie z tych
samych źródeł.
Nasz słownik ma służyć pomocą wszystkim, których żywo obchodzą kwestie cyrkulacji
pieniądza, technologii, komunikacji i przepływu różnych idei w naszym społecznym
otoczeniu. Słownik jest niezbędnikiem dla studentów, menedżerów, dziennikarzy, jak
też psychologów i socjologów, zajmujących się problematyką szeroko pojmowanej
komunikacji. W sumie - adresujemy go do wszystkich ludzi, którym nie są obojętne zmiany
w naszym życiu, otoczeniu i w sferze nowych technologii informacji i komunikowania.
208 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|