ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SŁOWNIK POLSKO ANGIELSKI BIZNES MEDIA REKLAMA TOM 1


SMID W.

wydawnictwo: DR LEX , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 102.80 Twoja cena  97,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA.

W naszych obecnych, niezwykle burzliwych politycznie czasach, gdy na naszych oczach zachodzą radykalne przemiany ustrojowe, polityczne i kulturowe, niesposób oprzeć się wrażeniu, że świat przyśpiesza. Elementem podstawowym takich zmian jest rozwój komunikowania społecznego i przemiany globalnych obyczajów. W takim kontekście niezwykłego znaczenia nabierają wszelkie działania biznesowe (ekonomia), medialne (komunikacja społecna) a przede wszystkim - reklamowe; zapewnianie ciągle to lepszej i lepszej jakości życia poprzez propagowanie coraz to technologicznie doskonalszych produktów i usług, nie mówiąc o pomyslach czy nawet ideach.

BIZNES, MEDIA i REKLAMA stanowią w takiej nowej sytuacji nierozdzielną całość, która funkcjonuje w każdym systemie politycznym, kulturowym i społecznym. Ta idea stała się podstawą dla stworzenia słownika, którego zawartość brałaby te trzy sfery naszego życia pod uwagę i to równocześnie. Chcemy po prostu wyjść naprzeciw Państwa potrzebom, wskazując, iż słownictwo w tej sferze życia właściwie czerpie z tych samych źródeł.

Nasz słownik ma służyć pomocą wszystkim, których żywo obchodzą kwestie cyrkulacji pieniądza, technologii, komunikacji i przepływu różnych idei w naszym społecznym otoczeniu. Słownik jest niezbędnikiem dla studentów, menedżerów, dziennikarzy, jak też psychologów i socjologów, zajmujących się problematyką szeroko pojmowanej komunikacji. W sumie - adresujemy go do wszystkich ludzi, którym nie są obojętne zmiany w naszym życiu, otoczeniu i w sferze nowych technologii informacji i komunikowania.


208 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024