Ten praktyczny przewodnik skierowany jest do profesjonalistów, osób
zakładających własną firmę oraz wszystkich czytelników, którzy są zainteresowani
tematem sprzedaży i dystrybucji.
Książka podpowiada, jak utrzymać dobry kontakt z klientem i jak
zoptymalizować bieżącą działalność. Podsuwa również wiele rozwiązań, które
usprawnią organizację sprzedaży w firmie. Jej zadaniem jest wsparcie przedsiębiorców
we wszystkich procesach decyzyjnych.
Spis treści:
Część A. Strategia i organizacja sprzedaży ukierunkowana na obsługę
klienta
1. Strategia dystrybucji
2. Organizacja dystrybucji
3. Procesy dystrybucji
Część B. Konkretna praca z klientem
4. Bezpośredni kontakt z klientem
5. Prowadzenie negocjacji
Część C. Zarządzanie dystrybucją
6. Zadania kierownictwa pionu dystrybucji
7. Pracownicy dystrybucji ukierunkowania na obsługę klienta
8. Zintegrowane systemy CRM
Posłowie
Bibliografia
Źródła internetowe
Skorowidz zagadnień
368 stron, B5, oprawa twarda