ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.50 37,53   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

31 NOWOCZESNYCH FORM REKLAMY


BILIŃSKI SŁ.

wydawnictwo: INFOR GRUPA , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 39.50 Twoja cena  37,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę.

Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama.

Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak należy rozliczyć reklamę, jest wskazanie, na co zwrócić uwagę, prowadząc działania marketingowe.


Rozliczanie działań reklamowych i marketingowych w podatkach dochodowych

VAT od czynności reklamowych

Działania reklamowe a inne podatki i opłaty

Ewidencja kosztów reklamy


96 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024