ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TAJEMNICE SUPER SPRZEDAŻY JAK SKUTECZNIE PROWADZIĆ SKLEP


URBAŃSKI W.

wydawnictwo: ZACHAREK , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

To pierwsza na polskim rynku! pozycja wydawnicza, która porusza tematykę merchandisingu z perspektywy właściciela lub kierownika sklepu ogólnospożywczego.

Autor przedstawia w niej szereg zasad i reguł merchandisingowych, sprawdzonych na wszystkich rynkach europejskich przy kształtowaniu przestrzeni sprzedaży sklepów samoobsługowych. Dzięki lekturze tego poradnika możesz dowiedzieć się, jak w dzisiejszych czasach toczyć skuteczną walkę o klienta nie za pomocą wyniszczającej wojny cenowej, lecz poprzez organizację powierzchni handlowej w taki sposób, aby klient lubił kupować właśnie u Ciebie.

Dotyka również problematyki zachowań konsumenckich oraz procesów zarządzania kategorią (category management) w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne w dzisiejszych realiach właścicielom lub kierownikom sklepów w Polsce.

Atutem poradnika jest z jednej strony pokazywanie mechanizmów i wzorców funkcjonowania nowoczesnej placówki handlowej, a z drugiej zaś konkretne przykłady ich praktycznych zastosowań w polskich sklepach. Dzięki temu mamy do czynienia z poradnikiem, według którego każdy właściciel lub kierownik sklepu może sam określić swoją strategię merchandisingową, aby następnie przejść do projektowania ekspozycji według dokładnie opisanych przykładów, popartych autentycznymi danymi sprzedażowymi.

Dzięki tej książce:

• dowiesz się, na czym polega tajemnica sukcesu najlepszych polskich sklepów spożywczych i sklepów z produktami szybko zbywalnymi (z branży FMCG)
• dowiesz się, jak skutecznie konkurować bez obniżania cen Twoich produktów
• dowiesz się, jak klienci kupują i w jakich sklepach czują się doskonale
• dowiesz się, jak od podstaw zbudować nowy sklep lub zmienić aranżację istniejącego, by maksymalnie podnieść sprzedaż
• odkryjesz realne przykłady z polskiego rynku oraz rzeczywiste dane sprzedażowe.


Witold Urbański jest praktykiem zakupów i sprzedaży w nowoczesnej dystrybucji w Polsce. Podczas swojej blisko 20-letniej kariery w branży dóbr szybko zbywalnych był m.in. odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek detaliczny marki własnej Koncernu Metro AG (marka „TIP” - Tanie i pewne). Pracował w Dziale Zakupów w Grupie Metro A.G. na stanowiskach Kupca i z - cy Dyrektora Działu Zakupów. Odpowiadał za aranżację powierzchni sprzedaży sklepów „real”. Współtworzył wspólne struktury zakupowe Grupy Metro w Polsce (Metro Group Buying).
Obecnie jest właścicielem firmy konsultingowej „Witold Urbański Eksperci Sprzedaży” (www.ekspercisprzedazy.edu.pl) oraz Członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Sprzedażą.



Spis treści:


Rozdział 1: Kupuję w tym sklepie, ponieważ …
Rozdział 2: Sklep przyjazny, czyli jaki?
Rozdział 3: Sześć złotych zasad merchandisingu
Zasada 1: Zasada Lewej Strony
Zasada 2: Zasada Najlepszej Półki
Zasada 3: Zasada Znajomości „Przeciętnego kupującego”
Zasada 4: Zasada Złudzeń Optycznych
Zasada 5: Zasada Minimum Ekspozycji
Zasada 6: Zasada czystych i niezniszczonych produktów

Rozdział 4: Żelazne reguły lokalizacji produktów
Reguła 1: Reguła Wielkości Opakowań
Reguła 2: Reguła Pionowych Bloków Kategorii
Reguła 3: Reguła Segmentacji Ekspozycji

Rozdział 5: Ekspozycje dodatkowe
Rozdział 6: Klient w sklepie
Rozdział 7: Aranżacja powierzchni sprzedaży
Zasada Pareto: zastosowanie w aranżacji półki

Rozdział 8: Zarządzanie przestrzenią sprzedaży
Rozdział 9: Podstawy category management


102 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024