ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

GODZINA DZIENNIE Z FACEBOOK MARKETINGIEM


TREADAWAY CH. SMITH M.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 72.45 Twoja cena  68,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata — Facebook — wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...

Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.

Dzięki tej książce:

  • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
  • opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
  • dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
  • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
  • wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
  • wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
  • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
  • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
  • poznasz analizy z życia wziętych przykładów — zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
  • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
  • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka

Spis treści:

Wprowadzenie (17)


Rozdział 1. Marketing internetowy 1985 - 2010 (21)

  • Skromne początki marketingu społecznościowego (22)
  • Media społecznościowe w słowach i liczbach (36)
  • Co media społecznościowe w roku 2010 mówią nam o przyszłości marketingu (37)
  • Realistyczne oczekiwania wobec marketingu społecznościowego (40)
  • Kilka słów o kontakcie z konsumentem (42)

 

Rozdział 2. Czym jest Facebook? (45)

  • Sieci i media społecznościowe - definicje (46)
  • Krajobraz sieci społecznościowych (47)
  • Siedem prawd o sieciach społecznościowych (55)
  • Twój cel: marketing wirusowy (56)
  • Inne korzyści z udziału w sieciach społecznościowych (58)
  • Pomysły na kampanię (60)
  • Podstawy Facebooka (63)
  • Znajomi (64)
  • Aktualności (66)

 

Rozdział 3. Opracuj strategię działania na Facebooku i mierz postępy (69)

  • Określ formę swojej obecności na Facebooku (70)
  • Etapy udanej kampanii w mediach społecznościowych (73)
  • Określ swój "produkt" społecznościowy (75)
  • Lista rzeczy do zrobienia na Facebooku (80)

 

Rozdział 4. Miesiąc 1. Przygotuj plan i zacznij działać (85)

  • Tydzień 1. Ułóż fundamenty (86)
  • Tydzień 2. Opracuj i zaprezentuj plan (93)
  • Tydzień 3. Ustanów obecność przy użyciu profilu i znajomych (100)
  • Tydzień 4. Wypromuj obecność przy użyciu innych funkcji Facebooka (111)

 

Rozdział 5. Miesiąc 2. Ustanów internetową obecność swojej organizacji za pomocą grup i stron (117)

  • Tydzień 1. Zapoznaj się ze stronami i grupami (118)
  • Tydzień 2. Zdefiniuj i zacznij realizować strategię zarządzania treścią (132)
  • Tydzień 3. Dodawaj zasoby i eksperymentuj z nimi (138)
  • Tydzień 4. Nadzoruj i modyfikuj plan (142)

 

Rozdział 6. Miesiąc 3. Kreuj popyt za pomocą reklam na Facebooku (151)

  • Tydzień 1. Zapoznaj się z reklamą na Facebooku (152)
  • Tydzień 2. Stwórz tabelę danych (161)
  • Tydzień 3. Udoskonal kampanię za pomocą testów A/B i wieloczynnikowych (167)
  • Tydzień 4. Przeanalizuj dane i dostosuj kampanię (175)

 

Rozdział 7. Miesiąc 4. Zaawansowana integracja taktyki z całością kampanii (183)

  • Tydzień 1. Poznaj niezbędne zaawansowane podejścia taktyczne (184)
  • Tydzień 2. Zapoznaj się z Facebook Connect, widgetami i ramkami fanów (190)
  • Tydzień 3. Zintegruj swoje działania z aktywnością marketingową w innych obszarach (196)
  • Tydzień 4. Przeprowadź zaawansowaną analizę (205)

 

Rozdział 8. Dostosowywanie treści aplikacjami Facebooka (211)

  • Krótka historia aplikacji facebookowych (212)
  • Popularne aplikacje facebookowe (215)
  • Wykorzystaj aplikacje do optymalizacji strony fanowskiej (225)
  • Czego potrzeba do stworzenia własnej aplikacji (228)
  • Wyciągnij korzyści finansowe ze swojej aplikacji (237)
  • Przyszłość: aplikacje mobilne (238)

 

Rozdział 9. Analiza Facebooka (241)

  • Monitoruj postępy wskaźnikami (242)
  • Zwrot inwestycji na Facebooku - przykład Mayo Medical School (250)
  • Mierz aktywność za pomocą usługi Statystyki (254)
  • Gdy Facebook nie wystarczy: strony docelowe (257)

 

Rozdział 10. Uwarunkowania organizacji (263)

  • Stanowiska i obowiązki (264)
  • Jaką rolę pełni Facebook w różnych organizacjach (268)
  • Kilka słów o wykorzystaniu Facebooka w marketingu B2B (284)

 

Dodatek A: Zasoby (287)

  • Strona pomocnicza (288)
  • Lektury (288)
  • Praktyczne narzędzia społecznościowe (289)

 

Dodatek B: Przyszłość Facebooka (291)

  • Dave Kerpen (292)
  • Scott McCaskill (294)
  • Lauren Cooney (296)
  • Jesse Stay (298)
  • Nick O'Neill (301)
  • Kevin Tate (302)

 

Słowniczek (305)
Skorowidz (311)


320 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024