cena netto + 5% vat.
Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się
dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu
sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0
- jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.
Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, Android
Jak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y,reklama mobilna, transmisje
głosowe?
Nowy "marketing treści"
Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania?
Plurk? Ustream?Joost?Tumblr? iGoogle?
Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie
słyszałeś?
Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym
Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci?
Spis treści:
Przedmowa
str. 9
Podziękowania
str. 13
O autorze
str. 15
Wprowadzenie
str. 17
1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0
str. 25
2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?
str. 33
3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany
str. 45
4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek
str. 72
5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej
str. 111
6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo
str. 149
7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach
marketingowych
str. 180
8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce
ciężkiej pracy innych
str. 197
9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych
str. 204
10. Firmy ze świata Web 3.0
str. 236
11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów
str. 247
12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!
str. 263
Indeks
str. 272
280 stron, A5, oprawa miękka