cena netto + 5% vat.
W książce omówiono wyniki badań dotyczących postrzegania przez adresatów
oferty produktowej nieetycznie postępujących producentów i handlowców. Szczególną
uwagę zwrócono na działania związane z samym produktem i jego marketingowymi
atrybutami oraz z jego reklamowaniem.
Spis treści:
Wstęp
ROZDZIAŁ I
MARKETING ETYCZNY I JEGO ODWROTNOŚĆ
1.1.Istota marketingu etycznego
1.2.Nieetyczne posługiwanie się przez producentów produktem i jego atrybutami
1.3.Nieetyczne posługiwanie się przez producentów reklamami
ROZDZIAŁ II
NABYWCY FINALNI JAKO PODMIOTY NIEETYCZNYCH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH PRODUCENTÓW
2.1.Częstotliwość stykania się nabywców finalnych z brakiem uczciwości
producentów i jego konsekwencje
2.2.Opinie nabywców finalnych na temat cech jakościowych polskich i zagranicznych
produktów spożywczych
2.3.Przyczyny wybierania przez nabywców finalnych produktów spożywczych polskiego i
obcego pochodzenia
ROZDZIAŁ III
POSTRZEGANIE PRODUCENTÓW W KONTEKŚCIE POZIOMU ETYKI PODEJMOWANYCH PRZEZ NICH
DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
3.1.Postrzeganie polskich i zagranicznych produktów spożywczych przez polskich
nabywców finalnych
3.2.Etyka producentów żywności a ich postrzeganie przez nabywców finalnych .
3.3.Etyka producentów żywności a postrzeganie wyrobów spożywczych przez nabywców
finalnych
ROZDZIAŁ IV
POSTRZEGANIE HANDLOWCÓW W KONTEKŚCIE POZIOMU ETYKI PODEJMOWANYCH PRZEZ NICH
DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
4.1.Znaczenie poziomu obsługi w przypadku produktów spożywczych
4.2.Przejawy braku uczciwości detalistów
4.3.Etyka reklam kierowanych przez detalistów do nabywców finalnych
ROZDZIAŁ V
KSZTAŁTOWANIE EMOCJONALNEJ LOJALNOŚCI NABYWCÓW FINALNYCH POPRZEZ INSPIROWANIE
ICH AKTYWNOŚCI PROSUMPCYJNEJ NA RYNKU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
5.1.Formy i zakres lojalności zakupowej nabywców finalnych
5.2.Zakres inspirowanej przez wytwórców i spontanicznej aktywności prosump-cyjnej
nabywców finalnych
5.3.Lojalność emocjonalna jako cel współpracy oferentów z nabywcami finalnymi
ZAKOŃCZENIE
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
166 stron, B5, oprawa twarda