ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ETYCZNY KONTEKST MARKETINGU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NABYWCY FINALNI


BARUK A.I./ O POZIOMIE ETYKI OFERENTÓW ŻYWNOŚCI

wydawnictwo: TNOIK , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 42.30 Twoja cena  40,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


W książce omówiono wyniki badań dotyczących postrzegania przez adresatów oferty produktowej nieetycznie postępujących producentów i handlowców. Szczególną uwagę zwrócono na działania związane z samym produktem i jego marketingowymi atrybutami oraz z jego reklamowaniem.


Spis treści:

Wstęp

ROZDZIAŁ I
MARKETING ETYCZNY I JEGO ODWROTNOŚĆ
1.1.Istota marketingu etycznego
1.2.Nieetyczne posługiwanie się przez producentów produktem i jego atrybutami
1.3.Nieetyczne posługiwanie się przez producentów reklamami

ROZDZIAŁ II
NABYWCY FINALNI JAKO PODMIOTY NIEETYCZNYCH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH PRODUCENTÓW
2.1.Częstotliwość stykania się nabywców finalnych z brakiem uczciwości producentów i jego konsekwencje
2.2.Opinie nabywców finalnych na temat cech jakościowych polskich i zagranicznych produktów spożywczych
2.3.Przyczyny wybierania przez nabywców finalnych produktów spożywczych polskiego i obcego pochodzenia

ROZDZIAŁ III
POSTRZEGANIE PRODUCENTÓW W KONTEKŚCIE POZIOMU ETYKI PODEJMOWANYCH PRZEZ NICH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
3.1.Postrzeganie polskich i zagranicznych produktów spożywczych przez polskich nabywców finalnych
3.2.Etyka producentów żywności a ich postrzeganie przez nabywców finalnych .
3.3.Etyka producentów żywności a postrzeganie wyrobów spożywczych przez nabywców finalnych

ROZDZIAŁ IV
POSTRZEGANIE HANDLOWCÓW W KONTEKŚCIE POZIOMU ETYKI PODEJMOWANYCH PRZEZ NICH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
4.1.Znaczenie poziomu obsługi w przypadku produktów spożywczych
4.2.Przejawy braku uczciwości detalistów
4.3.Etyka reklam kierowanych przez detalistów do nabywców finalnych

ROZDZIAŁ V
KSZTAŁTOWANIE EMOCJONALNEJ LOJALNOŚCI NABYWCÓW FINALNYCH POPRZEZ INSPIROWANIE ICH AKTYWNOŚCI PROSUMPCYJNEJ NA RYNKU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
5.1.Formy i zakres lojalności zakupowej nabywców finalnych
5.2.Zakres inspirowanej przez wytwórców i spontanicznej aktywności prosump-cyjnej nabywców finalnych
5.3.Lojalność emocjonalna jako cel współpracy oferentów z nabywcami finalnymi

ZAKOŃCZENIE

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel


166 stron, B5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024