ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE I PLANOWANIE MARKETINGOWE


MRUK H.

wydawnictwo: FORUM NAUKOWE , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 61.50 Twoja cena  58,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi a jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju zrównoważonego i długofalowego.

Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami.


Spis treści:

Wstęp
Rozdział I
Istota oraz zakres zarządzania i planowania marketingowego (Henryk Mruk, Jarosław Mruk)
Rozdział II
Otoczenie przedsiębiorstwa i jego wpływ na zarządzanie marketingowe (Aleksandra Kopczyńska)
Rozdział III
Zachowania nabywców i segmentacja (Aleksandra Kopczyńska)
Rozdział IV
Badania marketingowe (Małgorzata Michalik)
Rozdział V
Zarządzanie produktami i usługami (Aleksandra Kopczyńska)
Rozdział VI
Planowanie nowego produktu (Henryk Mruk)
Rozdział VII
Zarządzanie marką (Aleksandra Kaniewska-Sęba)
Rozdział VIII
Zarządzanie kanałami dystrybucji (Henryk Mruk, Jarosław Mruk)
Rozdział IX
Strategie cenowe (Henryk Mruk)
Rozdział X
Komunikacja pośrednia (masowa) (Aleksandra Kaniewska-Sęba)
Rozdział XI
Komunikacja bezpośrednia (indywidualna) (Aleksandra Kaniewska-Sęba)
Rozdział XII
Zarządzanie personelem (Tomasz Kopczyński)
Rozdział XIII
Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej (Henryk Mruk)

Ważniejsze pozycje literaturowe


224 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024