ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING ZAGADNIENIA WSPÓŁCZESNE


MRUK H. RED.

wydawnictwo: FORUM NAUKOWE , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 49.70 Twoja cena  47,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W otoczeniu przedsiębiorstw zachodzą coraz szybsze zmiany, tak w zakresie technologii, jak i w sferze badań naukowych. Dynamicznym zmianom podlegają również obszary zarządzania oraz marketingu. W natłoku obowiązków osoby zarządzające przedsiębiorstwami mają coraz mniej czasu na śledzenie literatury. Jest to głównie zadanie tych, którzy prowadzą badania oraz opracowują i weryfikują teorie. Od wielu lat staramy się to czynić jako zespół pracowników naukowych, współpracujących także z władzami oraz studentami Wyższej szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.

Przekazując tę syntetycznie napisaną pracę, z ilustracjami praktycznymi oraz ze wskazaniem w aneksie bogatych źródeł do własnych studiów, jako zespół autorski pozostajemy w nadziei, że będzie ona użyteczna zarówno dla pracowników przedsiębiorstw, jak i studentów.


Spis treści:

Wstęp

CZĘŚĆ I Marketing

HENRYK MRUK: Ewolucja koncepcji marketingu - od praktyki do teorii
HENRYK MRUK: Wartość dla klienta a kształtowanie działań marketingowych
HENRYK MRUK: Strategie wojenne w marketingu
HENRYK MRUK: Neuromarketing źródłem wyższej skuteczności działań przedsiębiorstwa
LILIANNA NOWAK: Marketing sensoryczny
LILIANNA NOWAK: E-marketing
RENATA NESTEROWICZ: Ekomarketing
ZYGMUNT WAŚKOWSKI: Marketing sportowy jako szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw

CZĘŚĆ II Przedsiębiorstwo

TOMASZ KOPCZYŃSKI: Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami gospodarczymi
TOMASZ KOPCZYŃSKI: Znaczenie innowacyjnych koncepcji zarządzania dla funkcjonowania przedsiębiorstw
HENRYK MRUK: Przywództwo czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa
MACIEJ KOCZERGA: Zasady budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa
AGNIESZKA SKUZA: Podstawowe składniki organizacyjnego uczenia się
MACIEJ KOCZERGA: Wartość dodana i zasady jej tworzenia
MAGDALENA STEFAŃSKA: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a cel jego istnienia

CZĘŚĆ III Komunikacja

HENRYK MRUK: Komunikacja marketingowa - kierunki zmian
HENRYK MRUK: Pułapki myślowe w podejmowaniu decyzji
TOMASZ WANAT: Między rozumem a sercem - rola czynników metapoznawczych
TOMASZ WANAT: Marketing a efekt placebo
ALEKSANDRA KANIEWSKA-SĘBA: Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji
JAROSŁAW MRUK: Promocja sprzedaży - wzrost znaczenia
RENATA NESTOROWICZ: Wykorzystanie zasad percepcji w reklamie prasowej
MAŁGORZATA MICHALIK: Kontrowersje wokół reklamy szokującej

CZĘŚĆ IV Konsumenci

HENRYK MRUK: Makrotrendy a zachowania konsumentów
LILIANNA NOWAK: Transumeryzm i trysumeryzm - nowe segmenty i zachowania konsumenckie
LILIANNA NOWAK: Gender marketing - koncepcja i zastosowania
LILIANNA NOWAK: Model marketingowy GenderTrends
Literatura polecana


242 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024