ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.20 43,89   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KAMPANIA WYBORCZA STRATEGIE SUKCESU


TRZECIAK S.

wydawnictwo: ZYSK I S-KA , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przewodnik ten stanowi kompendium praktycznej wiedzy dotyczącej prowadzenia kampanii wyborczej. Adresowany jest do kandydatów startujących w wyborach parlamentarnych i samorządowych wszystkich szczebli, członków sztabów wyborczych i wolontariuszy. Przydatny jest również dla osób ubiegających się o wybieralne funkcje w organach państwowych, związkach i samorządach zawodowych, organizacjach społecznych i politycznych oraz dla wszystkich zainteresowanych problematyką wyborczą.

Z książki dowiesz się jak:


1. Budować strategię kampanii
2. Planować kampanię
3. Organizować zespół
4. Organizować biuro wyborcze
5. Finansować kampanię wyborczą
6. Przygotowywać materiały wyborcze
7. Zadbać o wizerunek kandydata
8. Przeprowadzić kampanię bezpośrednią
9. Przeprowadzić kampanię pośrednią - medialną
10. Przeprowadzić kampanię ukierunkowaną
11. Przeprowadzić kampanię negatywną
12. Etycznie prowadzić kampanię

 


"Autor dołożył wielu starań, by poradnik był przystępny, klarowny i ciekawy.
Już lektura pierwszych rozdziałów dowodzi, że to się mu udało".

"Rzeczpospolita", 19.08.2002


"Książka Sergiusza Trzeciaka przedstawia logiczną i systematyczną analizę przebiegu typowej kampanii wyborczej, warunki sukcesu oraz praktyczne rady i wskazówki, jak sprostać jej wyzwaniom".

Prof. Zbigniew Pełczyński
Przewodniczący Stowarzyszenia "Szkoła Liderów"
Oxford, kwiecień 2002


232 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024