ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

THINK TANKS NA PRZYKŁADZIE USA I POLSKI


ZIĘTARA W.

wydawnictwo: UMCS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 33.50 Twoja cena  31,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autor zwrócił uwagę na kapitalny problem współzależności rozwoju niezależnych mediów i rozwoju think tanków w warunkach zjawiska rosnącej ekspertyzacji życia publicznego.

Na tym tle Autor podkreślił zdecydowany wpływ think tanków na rozwijanie debaty społecznej, ekonomicznej i politycznej, a tym samym - ich wpływ na legislację i kierunki przemian w kraju.


Z recenzji prof. Kazimierza Kika


Spis treści:

Wstęp

CZĘŚĆ I. Think tanks w USA

Rozdział I
Definicje i typologie think tanków

Rozdział II
Historia think tanków w USA
2.1. Pierwsza fala rozwoju think tanków
2.2. Drugi etap rozwoju think tanków w USA w latach 1946-1970
2.3. Trzecia i czwarta fala rozwoju instytutów w USA po 1970 roku

Rozdział III
Środowisko think tanks w USA
3.1. Środki masowego przekazu a think tanki
3.2. Organizacja think tanków
3.3. Najbardziej znaczące think tanki w USA
3.4. Przyszłość think tanków w USA

CZĘŚĆ II. Think tanks w Polsce

Rozdział IV
Miejsce think tanków w polskim systemie prawno-politycznym
4.1. Miejsce think tanków w polskim systemie prawnym
4.2 Miejsce think tanków w polskim systemie politycznym

Spis wykresów
Spis tabel
Aneks
Literatura


146 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024