ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZDOBYWANIE DOBREGO PUBLICITY NA 101 SPOSOBÓW


FOSTER T.

wydawnictwo: IFC PRESS , rok wydania 1999, wydanie I

cena netto: 36.10 Twoja cena  34,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Budowanie publicity naszej firmy i jej produktów wcale nie musi być drogie ani czasochłonne.

Dzięki tej książce nie musisz już zdobywać rozległej wiedzy o mediach ani zatrudniać kosztownych konsultantów. Stosując wypróbowane i sprawdzone sposoby przedstawione w niniejszej książce szybko zauważysz, jak łatwo można zostać dostrzeżonym i wykorzystać publicity do poprawy osiąganych wyników!

OPIS:

Zdobywanie dobrego publicity na 101 sposobów proponuje 101 pomysłów, które można z łatwością zastosować w każdej firmie. Książka ta jest przewodnikiem, który krok po kroku poprowadzi nas od jednej do drugiej dobrej rady, a wszystkie te propozycje opierają się na wieloletnich doświadczeniach autora.

W książce znajdziesz:

  • 24 wskazówki na temat podstaw zdobywania publicity (rozgłosu)
  • 11 sposobów poprawy wizerunku
  • 16 sposobów pozwalających opanować podstawy kontaktów z mediami
  • 7 metod tworzenia własnych mediów
  • 19 sposobów angażowania innych w nasze przesłanie
  • 10 sugestii pomocnych przy organizowaniu wydarzeń specjalnych
  • 5 wskazówek dotyczących przyciągania uwagi prasy
  • 9 technik radzenia sobie z niekorzystnym publicity

INFORMACJE O AUTORZE:

Timothy R.V. Foster zajmuje się reklamą, marketingiem, sprzedażą, public relations, komunikacją międzyludzką w Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Jest także autorem pięciu książek z serii "101 sposobów", niezliczonych artykułów w prasie i prezentacji wideo.

148 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024