ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   12 egz. / 506.88 481,54   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAD MEDIALNY


LEGUTKO P.

wydawnictwo: ARCANA , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 19.00 Twoja cena  18,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Piotr Legutko (1960) dziennikarz, publicysta, analityk mediów. Publikował m.in. w "Czasie Krakowskim", "Życiu", "Rzeczpospolitej", "Przekroju", "Nowym Państwie", "Gościu Niedzielnym"; związany z krakowskim oddziałem TVP. Wykładowca Studium Dziennikarskiego PAT oraz retoryki i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Autor książek: "Kod buntu, czyli rozmowy o dorastaniu" oraz "Mity IV władzy" (wspólnie z Dobrosławem Rodziewiczem).

Jest to książka o mediach... czyli o wszystkim. O władzy, o pieniądzach, o życiu, o nas samych.

O władzy, bo...

politycy grają mediami, media wykorzystują polityków. Trwa pasjonująca gra, w której obie, skazane na siebie strony, wykorzystują słabości przeciwnika. Politycy - upodobanie mediów do widowisk, media - niechęć swoich odbiorców do klasy politycznej.

O pieniądzach, bo

telewizje pełnią dziś rolę bookmachera, u którego obstawia się wszystko: odpowiedź w konkursie, wynik meczu, a nawet dalsze losy polityków i bohaterów serialu. Można też w czasie rzeczywistym grać o wysokie stawki z uroczym prezenterem lub innymi widzami.

O życiu, bo

jeśli czegoś nie pokazali w telewizji, nie opisali w gazecie lub nie "zawiesili" w Internecie, to znaczy, że to coś nie istnieje... A przynajmniej nie ma dziś większego znaczenia.

O nas, bo

nawet, jeśli ta książka nie wszystko mówi o samym produkcie pod nazwą "media", to na pewno bardzo wiele o gustach konsumenta. W myśl zasady: pokaż mi, co oglądasz (czytasz), a powiem ci, jaki jesteś.

167 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025