ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.35 46,88   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

GENOTYP PRZEDSIĘBIORCY CZYLI DNA SUKCESU


HARRISON TH. FRAKES M.H.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 49.35 Twoja cena  46,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czy wierzysz w przeznaczenie?
Jak działa DNA sukcesu? Namaluj obraz swojej przyszłości
Wiara w siebie czy w przeznaczenie? Zachowania nabyte i wrodzone
Czy masz genotyp przedsiębiorcy? Test na predyspozycje

Prace nad utworzeniem mapy ludzkiego genomu dobiegają końca. Naukowcy wyizolowali geny sukcesu zawodowego -- chęci do pracy, dobrej komunikacji z innymi, pociągającej osobowości, zaufania do własnego instynktu czy tolerancji ryzyka. Wreszcie możesz poznać swoją przyszłość uwarunkowaną przez geny bez sięgania po karty tarota i wróżenia z fusów. Ta książka pomoże Ci odnaleźć się w morzu genów. Odblokuj swoje ukryte talenty i zacznij robić to, co w naturalny sposób wychodzi Ci najlepiej.

Poznaj historie ludzi, którzy odkryli, a potem zaczęli wzmacniać swoje naturalne predyspozycje. Dowiedz się, czy jesteś szczęśliwym posiadaczem DNA sukcesu i jak możesz je korygować.
Jakie geny przełączają mózg na tryb "wygraj"?
Co zrobić, jeśli brakuje Ci twórczej pasji i otwartości?
Jak wzmocnić gen poznawania własnej osobowości?
Jakie są różnice w DNA? (Przedsiębiorca a dyrektor w korporacji).
Jak wygląda dziedziczenie postaw życiowych? (Załóż rodzinę przedsiębiorców!)
Jak uruchomić myślenie analityczne?
Jak odkryć w sobie zmysł wizjonerski?


Rozdział 1. Krytyczne 50%. Spis inwentarza genów (25)

Przedsiębiorcy - urodzeni czy wykształceni? (26)

Naukowe fakty dowodzące dziedziczenia przedsiębiorczej osobowości (30)

Geny a osobowość (32)

Z czym zaczynasz? (37)

"Ale ja nie jestem taki jak moja rodzina!" (42)

Spis inwentarza genów (44)

Jaki jest wpływ Twoich odpowiedzi na myślenie przedsiębiorcze? (53)

Geny a zachowanie (56)

Rozdział 2. Wpajanie przyjemności. Uzależnienie od sukcesu (57)

W przyrodzie nic nie ginie (61)

Uzależnienie od sukcesu (64)

Przełączanie mózgu tak, aby wygrać (67)

Rozwijanie promotorów sukcesu (70)

Promotor sukcesu: gen "wczesnej tkanki bliznowatej" (72)

Ćwiczenie sukcesu (75)

Rozdział 3. Problem zdefiniowania przyszłości. Malowanie i ewolucja Twojego obrazu (77)

Geny, ambicja i ciekawość (78)

Promotor sukcesu: gen "malowania obrazu" (85)

Dlaczego chcesz tego, czego chcesz? (89)

Dostrzeganie siebie wewnątrz obrazu (94)

Czy to właściwy obraz? (98)

Co masz zrobić, jeśli brakuje Ci otwartości? (100)

Rozdział 4. Problem walki z lękiem. Uwierz w to, że możesz przetrwać (103)

Szukanie ryzyka (107)

Przedsiębiorcy nie są ryzykantami (109)

Miłość do tego, co nastąpi (113)

Promotor sukcesu: gen "koncentracji na przyszłości" (119)

Rozdział 5. Problem spoglądania za róg. Wykorzystaj intuicję, aby nie przegapić możliwości (129)

Zamawianie czegoś, czego nie ma w menu (132)

Menedżer mitów (134)

Myślenie o dwa kroki do przodu (136)

Geny, intuicja i okazja (139)

Postawa i koncentracja - czy zapisane są w genach? (142)

Zwiększ ilość informacji dzięki intuicyjnej sieci kontaktów (145)

Dostrzeganie wzorców (147)

Promotor sukcesu: gen "spoglądania za róg (150)

A jeśli przegapisz okazję? (154)

Rozdział 6. Problem walki z lękiem - część II. Zrozumienie produktu i wiara w niego (157)

Neurotyczność. Życie "zamartwiacza" (162)

Ryzyko niezrozumienia tego, co sprzedajesz (167)

Promotor sukcesu: gen "akwizytora" (169)

A co, jeśli nie wierzę w to, co robię? (178)

Rozdział 7. Problem akceptacji odmowy. Pokochaj słowo "nie" (181)

Odmowa nie zależy od Ciebie, ale Twoje podejście tak (184)

Odmowa jest szansą na wzbudzenie zaufania (188)

Ekstrawersja - wola zwycięstwa (191)

Promotor sukcesu: gen "zatłucz kreta" (196)

Rozdział 8. Problemy operacyjne. Dziel na mniejsze części (207)

Wypełnianie luk między tym, gdzie jesteś, i tym, gdzie chcesz być (213)

Geny i nauka w służbie podziału (222)

Promotor sukcesu: gen "POHEK" (229)

Rozdział 9. Problem znaków przestankowych. Podejmowanie lepszych decyzji (233)

"Ale ja nie mam wizji swojego życia!" (235)

Dopasowanie rozwoju do genów (239)

Malowanie wizji z użyciem znaków przestankowych (242)

Korzystanie z promotorów sukcesu w chwilach znaków przestankowych (246)

Rozdział 10. Problem miłego faceta. Budowanie reputacji, która odnosi skutek (251)

Mili faceci kończą pierwsi (252)

Geny miłego faceta i kultura "podległego dyrektora" (261)

Rozbuchane ego i złe ego - czy istnieje między nimi różnica? (266)

Wybór marki genów (269)

Rozdział 11. Dekodowanie DNA sukcesu. Kierownictwo (275)

Przedsiębiorca czy korporacyjny innowator? (276)

DNA korporacyjnego przywódcy (279)

Wyrażanie sukcesu w korporacjach (283)

Pomoc innym w wyrażaniu genów sukcesu (288)

Dwanaście zasad wyrażania genu "miłego faceta" (297)

Ostatnie słowo (300)

Współpracujący przedsiębiorcy (303)

Skorowidz (307)

Format: A5, stron: 320, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024