Inspirujący przewodnik po świecie komunikacji w środkach masowego przekazu!
Książka przydatna wszystkim tym, którzy kształtują obecną kulturę wizualną.
Autor publikacji objaśnia, jak tworzyć i kształtować skuteczną komunikację – od
strategii i przekazu aż po projekt i oddziaływanie, a w efekcie docierać do określonej
grupy odbiorców. Porusza takie tematy, jak formułowanie i projektowanie przekazu,
efektywne wykorzystywanie zdjęć, zachowanie równowagi między dźwiękiem, tekstem,
obrazem i kolorem. Książkę ilustrują aktualne przykłady sprawdzonych na świecie
rozwiązań, które pozwalają umieścić poznaną teorię w odpowiednim kontekście oraz
stosować ją w praktyce.
Bo Bergström
Szwedzki specjalista w dziedzinie komunikacji wizualnej. Nadzoruje specjalne kursy w
szkołach projektowania i na uniwersytetach, kieruje warsztatami dla fotografów i
dziennikarzy, prowadzi seminaria na temat wzornictwa przemysłowego, a także pełni
funkcję konsultanta.
Autor 7 książek. Za swoje osiągnięcia w dziedzinie komunikacji wizualnej był
wielokrotnie nagradzany.
240 stron, oprawa miękka, Format: 21.5x28.0cm