ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 105.50 100,23   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMUNIKACJA WIZUALNA


BERGSTROM B.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 105.50 Twoja cena  100,23 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Inspirujący przewodnik po świecie komunikacji w środkach masowego przekazu!

Książka przydatna wszystkim tym, którzy kształtują obecną kulturę wizualną. Autor publikacji objaśnia, jak tworzyć i kształtować skuteczną komunikację – od strategii i przekazu aż po projekt i oddziaływanie, a w efekcie docierać do określonej grupy odbiorców. Porusza takie tematy, jak formułowanie i projektowanie przekazu, efektywne wykorzystywanie zdjęć, zachowanie równowagi między dźwiękiem, tekstem, obrazem i kolorem. Książkę ilustrują aktualne przykłady sprawdzonych na świecie rozwiązań, które pozwalają umieścić poznaną teorię w odpowiednim kontekście oraz stosować ją w praktyce.


Bo Bergström

Szwedzki specjalista w dziedzinie komunikacji wizualnej. Nadzoruje specjalne kursy w szkołach projektowania i na uniwersytetach, kieruje warsztatami dla fotografów i dziennikarzy, prowadzi seminaria na temat wzornictwa przemysłowego, a także pełni funkcję konsultanta.

Autor 7 książek. Za swoje osiągnięcia w dziedzinie komunikacji wizualnej był wielokrotnie nagradzany.


240 stron, oprawa miękka, Format: 21.5x28.0cm

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- KOLOR KURS DLA ARTYSTÓW I PROJEKTANTÓW
HORNUNG D.

- KOLOR I ZNACZENIE
GAGE J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024