Jerzy Szczotka - doktor nauk
prawnych w zakresie prawa handlowego, ze specjalizacją w dziedzinie prawa autorskiego i
własności przemysłowej, zatrudniony na stanowisku adiunkta w Zakładzie Prawa
Gospodarczego i Handlowego UMCS w Lublinie.
Spis treści
Wykaz skrótów
Wstęp
SPRZEDAŻ KONSUMENCKA
Rozdział 1. Sprzedaż
konsumencka
Rozdział 2. Zmiany w
przepisach obowiązujących i przepis końcowy
AKTY PRAWNE
1. Ustawa z dnia 23 kwietnia
1964 r. - Kodeks cywilny (wyciąg)
2. Ustawa z dnia 2 marca
2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (wyciąg)
3. Ustawa z dnia 20 lipca
2001 r. o kredycie konsumenckim (wyciąg)
4. Ustawa z dnia 15 grudnia
2000 r. o Inspekcji Handlowej (wyciąg)
5. Rozporządzenie Ministra
Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji
i działania stałych polubownych sądów konsumenckich
6. Ustawa z dnia 15 grudnia
2000 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wyciąg)
7. Ustawa z dnia 5 lipca
2001 r. o cenach (wyciąg)
8. Rozporządzenie Ministra
Finansów z dnia 10 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowych zasad uwidaczniania cen
towarów i usług oraz sposobu oznaczania ceną towarów przeznaczonych do sprzedaży
9. Ustawa z dnia 17
listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego (wyciąg)
10. Rozporządzenie Ministra
Sprawiedliwości z dnia 10 listopada 2000 r. w sprawie określenia wykazu organizacji
społecznych uprawnionych do działania przed sądem w imieniu lub na rzecz obywateli
179 stron