ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WIDOWISKO SPORTOWE W TELEWIZJI


WOJCIECHOWSKI K.

wydawnictwo: LIBER , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 58.00 Twoja cena  55,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Widowisko sportowe i audiowizualna relacja z niego jako dobra chronione w świetle polskiego prawa prywatnego


Związek sportu i mediów audiowizualnych stanowi jeden z fenomenów współczesnej kultury, a jednocześnie ważne zjawisko społeczne i gospodarcze. Książka poświęcona jest prywatnoprawnej ochronie widowiska sportowego jako przedmiotu relacji audiowizualnej oraz statusowi prawnemu samej takiej relacji, jak też ograniczeniom ochrony tych dóbr. Zagadnienia te nie były dotąd przedmiotem szerszych opracowań w polskim piśmiennictwie. Książka zawiera dogmatyczną i porównawczą analizę szerokiej gamy problemów prawnych związanych z transmitowaniem widowisk sportowych w telewizji, zwłaszcza z zakresu prawa autorskiego, prawa cywilnego, a także prawa mediów i prawa konkurencji. Próbuje odpowiedzieć na pytanie o podstawy prawne ochrony widowisk sportowych, wskazać dysponenta wyłączności eksploatacji widowiska, scharakteryzować umowę o transmisję telewizyjną, określić status takiej relacji w świetle prawa autorskiego, przedstawić ograniczenia ochrony widowiska i relacji dyktowane wolnością informacji oraz ochroną konkurencji. Książka prezentuje też praktyczne aspekty telewizyjnych transmisji sportowych na gruncie krajowym i europejskim. W szerokim zakresie uwzględnia prawo i orzecznictwo europejskie oraz wybranych państw związane z relacjami sportowymi w mediach audiowizualnych.


351 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024