Psychomanipulacja rozumiana jako włamanie do nieświadomego umysłu innej
osoby po to, aby nakłonić ją do zmiany postaw czy zachowań jest tematem
łączącym artykuły kilkunastu autorów zamieszczonych w tym tomie. Pozycja adresowana
do tych wszystkich, którzy z racji wykonywanego zawodu interesują się naukową analizą
zjawiska wpływu (reklama, promocja, PR, consulting, marketing polityczny i medialny etc.)
oraz do tych, którzy dzięki wiedzy chcą stać się odporniejsi  - a przynajmniej
bardziej świadomi - wobec stosowanych przez specjalistów technik. 
Spis treści
Wstęp
Manipulacja przekazem. Analiza wybranych konsekwencji w funkcjonowaniu społecznym
jednostki 
Elżbieta Zdankiewicz- Ścigała 
Poczucie winy i odczuwanie wstydu jako stany zwiększające podatność na manipulację
Dariusz Doliński
O wszczepianiu dzieciom pseudopamięci, czyli o manipulacji w dobrej wierze 
Szymon Emilia Draheim
Czciciele "naukowej" fikcji. Przypadek manipulacji intelektualnej 
Zbigniew Drozdowicz
Perswazja podprogowa- mit czy rzeczywistość 
Dobrosława Bartkowska- Nowak
Osobista historia i stereotyp jako dwa konteksty poznawania osoby 
Jerzy Trzebiński, Ewa Antczak
"Każdy z nas jest supermanem". Psychologia na usługach polityki 
Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski
Skala Sugestybilności Sensorycznej - narzędzie do badania podatności na sugestie 
Romuald Polczyk
Zmniejszenie absencji wyborczej przy użyciu technik dobrowolnego podporządkowania 
Barbara Rembiszewska 
178 stron, B5, miękka oprawa
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.