|
MEDIA - UZALEŻNIENIA
CHWASZCZ J. PIETRUSZKA M. SIKORSKI D. wydawnictwo: KUL , rok wydania 2005, wydanie I cena netto: 17.00 Twoja cena 16,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Środki masowego przekazu stanowią współcześnie istotny czynnik kształtujący
kulturę społeczną i postawy ludzi. Stają się także przedmiotem badań i dyskusji na
gruncie wielu dziedzin nauki. Książka koncentruje się na analizie psychologicznych
mechanizmów oddziaływania mediów na człowieka oraz konsekwencjach ich nadużywania.
Nowym nurtem badań psychologicznych są badania uzależnień od środków masowego
przekazu. Zależność ta ma charakter psychiczny, a jej skutki ujawniają się we
wszystkich sferach funkcjonowania człowieka. W niniejszej pracy kolejno omówiono funkcje
poszczególnych mediów i specyfikę ich funkcjonowania.
191 stron, B6, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|