Z pewnością nieraz zdarza się Wam prowadzić rozmowy kwalifikacyjne z
osobami ubiegającymi się o przyjęcie do pracy. Znaczna część tych rozmów ma formę
wywiadu. Na pewno chcielibyście, aby te rozmowy były rzeczowe i prowadzone w miłej
atmosferze, sprzyjającej wzajemnemu zaufaniu.
Dzięki tej książce dowiecie się, jakie są praktyczne podstawy
techniki prowadzenia wywiadów i jak można za ich pomocą osiągnąć zamierzone cele
informacyjne i psychologiczne.
Seria poradników Training International. Polski menedżer w anglojęzycznej korporacji
przyda się wszystkim, którzy w sprawach zawodowych muszą posługiwać się językiem
angielskim i od których wymaga się, by oprócz wysokich kompetencji wykazywali również
niezbędne umiejętności językowe.
W każdym poradniku znajduje się materiał w polskiej i angielskiej wersji językowej.
Poradniki zawierają pożyteczne wskazówki dotyczące m.in. przygotowywania zebrań i
prowadzenia negocjacji handlowych w języku angielskim. Uczą technik prowadzenia rozmów
służbowych po angielsku i podpowiadają, jak się zachować podczas swobodnej rozmowy
prowadzonej w obcym języku.
180 stron, oprawa miękka