ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 88.85 84,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZNAJOMI NA WAGĘ ZŁOTA PODSTAWY MARKETINGU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH


BAREFOOT DARREN SZABO JULIE

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2014, wydanie II

cena netto: 88.85 Twoja cena  84,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

  • nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
  • zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
  • promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
  • śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces.

Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.


Darren Barefoot i Julie Szabo są współzałożycielami agencji marketingowej Capulet Communications z siedzibą w Vancouver w Kanadzie. Od momentu rozpoczęcia działalności w 2003 roku CC pomagała zrozumieć nowe media i prowadzić z sukcesem działania promocyjne w zmieniającym się świecie wirtualnym, pracując zarówno dla małych, nieznanych firm, jak i tych o ugruntowanej pozycji na rynku.


Spis treści:

Przedmowa
str. 9

Podziękowania
str. 11

Wstęp
str. 12

Rozdział 1. Czym są media społecznościowe
str. 17

Rozdział 2. Przygotowanie mediów społecznościowych
str. 36

Rozdział 3. Łapanie stopa, czyli w poszukiwaniu właściwych blogerów i społeczności
str. 62

Rozdział 4. Netykieta: trzy czarodziejskie słowa w internecie
str. 76

Rozdział 5. Zanim zaskoczą cię w windzie: konstruowanie prezentacji
str. 90

Rozdział 6. Mierzenie sukcesu: monitorowanie sieci
str. 109

Rozdział 7. Czy marketing w mediach społecznościowych jest ryzykownym przedsięwzięciem?
str. 123

Rozdział 8. Kontrola zniszczeń w erze cyfrowej
str. 138

Rozdział 9. Czy MySpace jeszcze się liczy?
str. 159

Rozdział 10. Zrozumieć Facebooka
str. 174

Rozdział 11. Wideomarketing na YouTubie i innych serwisach udostępniających filmy
str. 196

Rozdział 12. Rewolucja Twittera
str. 218

Rozdział 13. Potęga tłumu: zrozumieć internetowe społeczności i stać się ich częścią
str. 236

Posłowie
str. 257

Bibliografia
str. 259

Indeks
str. 261


276 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025