cena netto + 5% vat.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
- nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich
rozmów,
- zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach
społecznościowych,
- promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej
nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
- śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i
mierzyć jej sukces.
Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera
śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się
jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy
książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat
Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania
promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Darren Barefoot i Julie Szabo są współzałożycielami agencji
marketingowej Capulet Communications z siedzibą w Vancouver w Kanadzie. Od momentu
rozpoczęcia działalności w 2003 roku CC pomagała zrozumieć nowe media i prowadzić z
sukcesem działania promocyjne w zmieniającym się świecie wirtualnym, pracując
zarówno dla małych, nieznanych firm, jak i tych o ugruntowanej pozycji na rynku.
Spis treści:
Przedmowa
str. 9
Podziękowania
str. 11
Wstęp
str. 12
Rozdział 1. Czym są media społecznościowe
str. 17
Rozdział 2. Przygotowanie mediów społecznościowych
str. 36
Rozdział 3. Łapanie stopa, czyli w poszukiwaniu właściwych blogerów i
społeczności
str. 62
Rozdział 4. Netykieta: trzy czarodziejskie słowa w internecie
str. 76
Rozdział 5. Zanim zaskoczą cię w windzie: konstruowanie prezentacji
str. 90
Rozdział 6. Mierzenie sukcesu: monitorowanie sieci
str. 109
Rozdział 7. Czy marketing w mediach społecznościowych jest ryzykownym
przedsięwzięciem?
str. 123
Rozdział 8. Kontrola zniszczeń w erze cyfrowej
str. 138
Rozdział 9. Czy MySpace jeszcze się liczy?
str. 159
Rozdział 10. Zrozumieć Facebooka
str. 174
Rozdział 11. Wideomarketing na YouTubie i innych serwisach udostępniających
filmy
str. 196
Rozdział 12. Rewolucja Twittera
str. 218
Rozdział 13. Potęga tłumu: zrozumieć internetowe społeczności i stać się
ich częścią
str. 236
Posłowie
str. 257
Bibliografia
str. 259
Indeks
str. 261
276 stron, B5, oprawa miękka