cena netto + 5% vat.
Unikalny zestaw gier przydatnych w
treningach, który może być włączony do autorskiego programu szkoleniowego trenera i
dostosowany do potrzeb różnego rodzaju szkoleń.
Gry są przeznaczone dla szkoleniowców prowadzących treningi między
innymi z zakresu komunikacji niewerbalnej, werbalnej i pisemnej, budowania zaufania,
dokonywania samooceny, doskonalenia asertywności, integrowania grupy, oceniania,
podejmowania decyzji, przekazywania informacji zwrotnych, rozwiązywania problemów,
budowania zespołów, rozwijania kreatywności i umiejętności słuchania.
Materiały zawierają:
- omówienie celów szkoleniowych każdej z gier
- szczegółowe opisy prowadzenia wszystkich gier
- spis materiałów dodatkowych potrzebnych do wykorzystania podczas gier
- przykłady modyfikacji gier w celu dostosowywania ich do potrzeb grupy
Proponowane gry są doskonałym uzupełnieniem wszelkiego rodzaju programów
szkoleniowych, a ich efektem jest zarówno wzbudzenie zainteresowania i zwiększenie
zaangażowania, jak i bezpośrednie wspomaganie rozwoju kwalifikacji zawodowych.
Spis treści:
Zestawienie gier według celów szkoleniowych
str. 7
Przedmowa
str. 11
Podziękowania
str. 13
O autorze
str. 15
Część I
Wprowadzenie: teoria i praktyka gier
str. 17
Aktywne formy uczenia się
str. 19
Trening uczestniczący
str. 19
Gry i ich wykorzystywanie
str. 20
Zalety stosowania gier
str. 21
Wprowadzanie nowych gier
str. 27
Informacja zwrotna
str. 29
Typy gier
str. 30
Przygotowania
str. 33
Czynniki wpływające na powodzenie gry
str. 37
Etapy gry
str. 40
Plan gier
str. 45
Gry a szkolenia
str. 45
Wartość gry
str. 46
Cele szkoleniowe gier
str. 47
Część II
Gry szkoleniowe w układzie alfabetycznym
str. 51
Część III
Dodatek: jak tworzy się gry
str. 209
Cele szkoleniowe
str. 211
Kreatywność a oryginalność
str. 211
Robocza definicja kreatywności
str. 211
Kreatywność a warianty rozwiązań
str. 213
Modyfikacje gier - zakres ćwiczeń
str. 216
Modyfikacje gier - cele szkoleniowe
str. 218
Modyfikacje gier - tytuły
str. 218
Na dobry początek - porównanie
str. 221
Dalsze wskazówki
str. 222
Czynniki wspomagające i ograniczające kreatywność
str. 222
Wnioski końcowe
str. 223
Bibliografia
str. 225
226 stron, A4, skoroszyt + CD ROM