ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 41.10 39,05   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MENEDŻERYZM STRATEGIE ZARZĄDZANIE


FOŁTYN H. GLIŃSKI B. KUC B.

wydawnictwo: KEY TEXT , rok wydania 2000, wydanie I

cena netto: 41.10 Twoja cena  39,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu.

Jego tematyka została ujęta w trzech częściach.

Menedżeryzm - historia i syntetyczna charakterystyka zarządzania w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.

Strategie - powstanie, rozwój, modele.

Zarządzania - struktury organizacji przyszłości, kontrola strategiczna, konkurujące koncepcje.


302 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024