Specjalista od PR nigdy nie
może być pewnym tego, co będzie robił jutro. Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane
reakcje mediów - to wszystko nakazuje mu reagowanie w sposób niestandardowy i
nieszablonowy. Sprawdzone zasady i techniki public relations, nawet stosowane w
perfekcyjny sposób, po pewnym czasie przestają przynosić rezultaty. To, co wczoraj
było świetną metodą zwrócenia uwagi mediów na działalność firmy, dziś może
wydać się starą, ograną sztuczką, która nie wzbudzi zainteresowania.
Jeśli znasz już reguły
rządzące pracą specjalisty od PR, przyszedł czas, byś nauczył się je łamać. W
książce "Nietypowe przypadki PR" autorzy zebrali najciekawsze, najbardziej
oryginalne kampanie i koncepcje public relations, z jakimi spotkali się w swojej pracy
doradców i trenerów. Znajdziesz w niej szczegółowe opisy i wiele praktycznych uwag, które
z pewnością wykorzystasz w swojej pracy.
Autorzy tej książki to
doświadczeni specjaliści public relations, od kilku lat zajmujący się kreowaniem
wizerunku polskich i zagranicznych przedsiębiorstw, menedżerów i polityków. Skorzystaj
z ich doświadczenia!
100 stron