ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OCENA FINANSOWA KONTRAHENTA NA PODSTAWIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH


MICHALSKI G.

wydawnictwo: ODDK , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 151.20 Twoja cena  143,64 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W jaki sposób ocenić firmę, z którą chcielibyśmy nawiązać bliższą współpracę? Na co zwrócić uwagę, aby uniknąć błędów? Książka wskazuje najbardziej przydatne narzędzia, którymi można się posłużyć do oceny kontrahenta.

- Część pierwsza przedstawia finansowy cel działania i podstawowe elementy kształtujące finansowy obraz przedsiebiorstwa kontrahenta (dlaczego nasz kontrahent zachowuje się w określony sposób i jak takie zachowanie interpretować oraz jakie znajdzie to odzwierciedlenie w informacjach, które od niego otrzymamy).
- Druga część to omówienie sprawozdań finansowych kontrahenta i informacji, jakie można z nich uzyskać.
- Trzecia część poświęcona jest analizie wskaźnikowej, z wyróżnieniem wskaźników, które najczęściej pomagają dokonać oceny kontrahenta.
- W czwartej i piątej części prezentowane są dwa modelowe przypadki kontrahentów: odbiorców i dostawców.
- Na końcu zamieszczono wzory przydatne przy analizie wartości pieniądza w czasie oraz tablice finansowe.


Spis treści:
Wprowadzenie
1. Finansowy cel działania i podstawowe elementy kształtujące finansowy obraz przedsiębiorstwa kontrahenta
2. Sprawozdania finansowe kontrahenta
3. Analiza wskaźnikowa
4. Ocena kontrahenta – odbiorcy korzystającego z odroczenia płatności
5. Ocena kontrahenta – dostawcy
Dodatek
Zmienna wartość pieniądza w czasie

151 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024