ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WSPÓŁCZESNE TEORIE KOMUNIKACJI


ŁABA A. RED.

wydawnictwo: ATUT , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 41.60 Twoja cena  39,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W publikacji zebrano materiały z konferencji „Współczesne teorie komunikacji” zorganizowanej przez Koło Naukowe Corporate Identity & Public Relations. Zaprezentowano wyniki empirycznych badań z zakresu: komunikacji społecznej, reklamy, public relations, communication design oraz psychologii.


Komunikacja to zjawisko społeczne, którego doświadczamy każdego dnia, przez całe życie. Przybiera różne formy, znajomego spotkanego na ulicy, systemu komunikacji miejskiej, szeregu mijanych znaków i symboli a także, zachęcająco uśmiechającej się brunetki z pobliskiego billboardu.
Istotne jest, by być świadomym tego co się wokół nas dzieje i sprawnie obserwować otaczający nas świat.


310 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024