Książka zawiera szczegółowy, doskonale uporządkowany przegląd
pojęć, koncepcji, zagadnień i metod komunikowania.
Jest udaną próbą wyjścia poza stereotypowe ujęcia masowego komunikowania,
którego charakter wyznaczają nowoczesne technologie. W ujęciu interdyscyplinarnym
podaje definicje kultury antropologiczne i socjologiczne, skonfrontowane z problemami,
jakie niesie dzisiejsza kultura mediów. Książka wzbogaca wiedzę o złożonej i
fascynującej problematyce związków języka, kultury i komunikacji.
Jest nowatorska w treści - stanowi całościowe ujęcie nowoczesnych badań z
zakresu nauk o komunikacji - oraz nowatorska także dzięki pomysłowej formie
prezentowania bogatych treści. Zarysowuje równocześnie nowe perspektywy poznawcze.
Przystępna forma przekazu - praca jest napisana płynnym, spójnym i przejrzystym językiem
- sprawi, że stanie się zapewne książką poszukiwaną na rynku wydawniczym.
424 stron, oprawa twarda