ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH ZARZĄDZANIE BIG DATA


OPOLSKA-BIELAŃSKA A. RED.

wydawnictwo: ASPRA , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 39.39 Twoja cena  37,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Logistyka i administrowanie w mediach

Zarządzanie Big Data

Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie naszego funkcjonowania. Określenie „wyguglować” utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na wybrany temat.

Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów (bywających sentymentami) oscylujących wokół badanego

słowa – słupa.

Tom 39. serii "Media początku XXI wieku".

Celinski Piotr
Automatyzacja procesów kwerendy i akwizycji danych do analiz Big Data

Daszczenko Natalia, Stachurska Iryna
MEDIA KORPORACYJNE: Platformy Informowania (z praktyki ŽMRIYA Agro Holding>>)

Ostańska Patrycja
Wykorzystanie Big Data do zabezpieczenia cyberbezpieczenstwa mediów społecznościowych

Poplavska Nataliya, Peleshok Olga
Mediacustomization and modern informational space

Reshetukha Tetiana, Yordan Hanna, Derkach Halyna
Ukrainian book market in 2015-2017 (Książkowy rynek Ukrainy w latach 2015 - 2017)

Ryżanycz Jerzy
Sztuczna inteligencja w zarządzaniu Big Data systemów IT

Synorub Halyna, Medynska Olesia
Hate speech in the internet discourse

Tomczak Jakub
Big Data jako źródło innowacji w kreowaniu inteligentnych przedsiębiorstw

Tomczak Jakub
Nowoczesne Systemy Business Intelligence w rozwoju przedsiębiorstw sektora MŚP

Wierus Piotr
Nowe technologie na rynku fonograficznym. Ilościowa analiza jakości

Woch Agnieszka
Statystyczne miary ocen popularności literatury na przykładzie wybranych książek

Vilchynska Tetiana, Vilchynskyi Oleksandr
Becoming and development of advertisement in the newspaper "tenopil in the evening" in the context of transformation of edition in the period of public changes in 1990-1991 (Tworzenie i rozwój reklamy w gazecie "Tarnopol Wieczorowy" w kontekście transformacji wydania w okresie przemian społecznych lat 1990-1991)

Yordan Hanna, Nestaiko Iryna, Khrystyna Yordan
Modern ukrainian media market (Współczesny ukraiński rynek mediów)

154 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025