|

LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH ZARZĄDZANIE BIG DATA
OPOLSKA-BIELAŃSKA A. RED. wydawnictwo: ASPRA , rok wydania 2019, wydanie Icena netto: 39.39 Twoja cena 37,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Logistyka
i administrowanie w mediach
Zarządzanie Big Data
Obserwując
rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania
Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji
człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem
warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego
zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie
naszego funkcjonowania. Określenie „wyguglować”
utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym
kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na
wybrany temat.
Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące
wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór
informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy
jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych
zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące
źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne
wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów
(bywających sentymentami) oscylujących wokół badanego
słowa – słupa.
Tom
39. serii "Media początku XXI wieku".
Celinski
Piotr
Automatyzacja
procesów kwerendy i akwizycji danych do analiz Big Data
Daszczenko Natalia, Stachurska Iryna
MEDIA
KORPORACYJNE: Platformy Informowania (z praktyki ŽMRIYA Agro
Holding>>)
Ostańska Patrycja
Wykorzystanie
Big Data do zabezpieczenia cyberbezpieczenstwa mediów
społecznościowych
Poplavska Nataliya, Peleshok Olga
Mediacustomization
and modern informational space
Reshetukha Tetiana, Yordan Hanna, Derkach Halyna
Ukrainian
book market in 2015-2017 (Książkowy rynek Ukrainy w latach 2015 - 2017)
Ryżanycz Jerzy
Sztuczna
inteligencja w zarządzaniu Big Data systemów IT
Synorub Halyna, Medynska Olesia
Hate
speech in the internet discourse
Tomczak Jakub
Big
Data jako źródło innowacji w kreowaniu inteligentnych
przedsiębiorstw
Tomczak Jakub
Nowoczesne
Systemy Business Intelligence w rozwoju przedsiębiorstw sektora MŚP
Wierus Piotr
Nowe
technologie na rynku fonograficznym. Ilościowa analiza jakości
Woch Agnieszka
Statystyczne
miary ocen popularności literatury na przykładzie wybranych książek
Vilchynska Tetiana, Vilchynskyi Oleksandr
Becoming
and development of advertisement in the newspaper "tenopil in the
evening" in the context of transformation of edition in the period
of public changes in 1990-1991 (Tworzenie i rozwój
reklamy w gazecie "Tarnopol Wieczorowy" w kontekście transformacji
wydania w okresie przemian społecznych lat 1990-1991)
Yordan Hanna, Nestaiko Iryna, Khrystyna Yordan
Modern
ukrainian media market (Współczesny ukraiński rynek
mediów)
154
strony, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|