ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 41.89 39,80   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BIBLIA COPYWRITINGU


PUZYRKIEWICZ D.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2019, wydanie II

cena netto: 41.89 Twoja cena  39,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biblia copywritingu

Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.

ze wstępu Pawła Tkaczyka

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się, jak:

korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
skonstruować kuszący nagłówek
napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
wyróżnić się na tle konkurencji
żonglować słowami w mediach społecznościowych

Dariusz Puzyrkiewicz — specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, narażające marki na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm jak Mercedes-Benz, Vans, Home.pl, Tauron i wielu innych. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia opierają się na praktyce i budują nastawienie na wzrost zysków — zgodnie ze sloganem autora: „Słowo daję, zyski rosną!”. Prowadzi pierwszy polski blog o copywritingu, dostępny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting — radzi, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a dodatkowo — od czasu do czasu — występuje na konferencjach tematycznych.

Wstęp Pawła Tkaczyka 5

Wprowadzenie Bohatera. Dla kogo ta książka i co Ci może dać? 9

CZĘŚĆ I. GENESIS. ZACZNIJ OD SIEBIE

1. Czy każdy może być copywriterem? 15
1.1. Pozbądź się ograniczeń 16
1.2. Musisz uwierzyć 19
1.3. Zasady pracy - trzy kapelusze 21

2. Klient. Poznaj Tomka 26
2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta 38
2.2. Trzy wymiary motywacji 44
2.3. Nawróćcie się - porzućcie STATUS QUO 51
2.4. Uwierzyć 53

3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści 55
3.1. Przewaga nad konkurencją - DROZD 64
3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy 66
3.3. Metakorzyść 71

CZĘŚĆ II. KSIĘGA SŁÓW

1. Pierwszy kapelusz. Skup się 77
1.1. PEN 77
1.2. Obietnica - więź z klientem 81
1.3. Zmiana percepcji klienta - metafory i obrazy 83
1.4. Potrzebujesz tego, jeśli... 86
1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest? 90
1.6. Bariery i obiekcje 91
1.7. Dopasuj się do przekonań 96
1.8. Wiarygodność - sześć elementów 98
1.9. RR CTD - płonąca platforma. Jeśli nie to, to co? 102
1.10. To musi się udać 105
1.11. Konfrontacja ze status quo 108
1.12. Nowe zamiast starego 108
1.13. Koszty utraconych korzyści 110
1.14. Przenieś go na inny poziom 111
1.15. Tylko TY 112
1.16. CTA - trzy obietnice 116

2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie? 119
2.1. Bullet points 120
2.2. Interaktywna struktura tekstu 125
2.3. Szablon tekstu 129
2.4. Długość ma znaczenie 140
2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie... 142
2.6. Zamknij sprzedaż 170

3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu 171
3.1. Lista kontrolna (pytania klientów) 172
3.2. 7D/HD 173
3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza 176

4. Czapka Niewidka 187
4.1. Zacznij rozmawiać zamiast sprzedawać 188

Co dalej? Jak rozwijać te umiejętności? 197

200 stron,  14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024