ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE W KRYZYSIE WIZERUNKOWYM METODY PROCEDURY REAGOWANIE


TWORZYDŁO D.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 61.89 Twoja cena  58,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym

Metody, procedury, reagowanie

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych.

W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele.

W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu.

Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.

Rozdział 1. Kryzys wizerunkowy – podstawy metodologiczne

1.1. Wizerunek i reputacja
1.2. Błędy przyczyniające się do powstawania i eskalacji sytuacji kryzysowych
Studium przypadku: turbulencje wizerunkowe Boeinga
1.3. Klasyfikacja kryzysów
Studium przypadku: podważone fundamenty Avonu
1.4. Przygotowanie do wystąpienia kryzysów wizerunkowych
1.5. Strategie włączania zespołów w rozwiązywanie kryzysów
1.6. Podatność organizacji na kryzysy oraz poziomy jej przygotowania
1.7. Plan przygotowany przed i w trakcie kryzysu

Rozdział 2. Źródła, symptomy i skutki kryzysu

2.1. Źródła wizerunkowych sytuacji kryzysowych Studium przypadku: rodzinne konflikty w Druteksie
2.2. Rozpoznawanie kryzysów – symptomy i ich identyfikacja
Studium przypadku: Ikea
2.3. Operacyjne i strategiczne konsekwencje kryzysu
Studium przypadku: Green Caffè Nero

Rozdział 3. Przygotowanie na wypadek wystąpienia sytuacji kryzysowych

3.1. Dysfunkcje systemu zarządzania kryzysowego
3.2. Kluczowe elementy procesu przygotowania
3.3. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych
3.4. Pole diagnostyczne w profilaktyce kryzysowej
3.5. Metody oparte na scenariuszach – opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej
Studium przypadku: strajk w PLL LOT

Rozdział 4. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

4.1. Procedury w zarządzaniu wizerunkiem
4.2. Strategie wykorzystywane w procesie rozwiązywania sytuacji kryzysowych
Studium przypadku: krakowski problem Ideo
4.3. Dystrybucja treści w kryzysie
4.4. Podręcznik działań antykryzysowych (manual)
4.5. Praktyka przygotowania księgi kryzysowej w polskich firmach
4.6. Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków
4.7. Media i kryzys
4.8. Eskalacja kryzysu
4.9. Problematyczne poglądy i komentarze w mediach
Studium przypadku: kryzys społecznościowy w firmie Panasonic

Rozdział 5. Zarządzanie skutkami zdarzeń

5.1. Ograniczanie skutków kryzysu w procesach inwestycyjnych
5.2. Kryzys w czasie zmian w organizacji
5.3. Zarządzanie wizerunkiem po kryzysie
Studium przypadku: sanacja wizerunku Maspeksu Wadowice
5.4. Dokumentacja sporządzana po kryzysie
5.5. Style menedżerskie w zarządzaniu kryzysowym
5.6. Nastawienie do kryzysu i emocje jako element skutecznego zarządzania
Studium przypadku: Szlachetna Paczka – na równi pochyłej

Podsumowanie
Bibliografia
Wykaz tabel
Wykaz rysunków

204 strony, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024