ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

EXCEL DLA MENEDŻERA


wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Excel dla menedżera

Kadra zarządzająca potrzebuje dostępu do skondensowanej informacji, najlepiej przedstawionej w czytelny, graficzny sposób. Menedżerowie często znają Excela, ale nie potrafią zastosować go w konkretnym przypadku czy też nie potrafią za jego pomocą zbudować modelu sprzedażowego.

W książce pokazano, jak w pomysłowy sposób wykorzystać do analizy danych różne funkcje Excela. Dużą zaletą jest omawianie poszczególnych funkcji na praktycznych przypadkach, które mogą mieć miejsce w firmach i innych organizacjach.

Wstęp

1. Prognozowanie sprzedaży - linia trendu
1.1. Arkusz do prognozowania sprzedaży - indeks sezonowości
1.2. Prognozowanie wartości sprzedaży na następne trzy lata
1.3. Prognozowanie nieliniowe

2. Budżet i realizacja - wykres obrazujący wartości różnic
2.1. Sporządzenie wykresu liniowego
2.2. Dodanie obliczeń pomocniczych
2.3. Dodanie wartości średnich do wykresu
2.4. Wstawienie dodatkowych osi dla nowej serii danych
2.5. Wyświetlenie wartości różnic na wykresie
2.6. Podkreślenie różnic za pomocą dodatkowego znacznika
2.7. Dopracowanie wyglądu prezentacji

3. Wykresy kombinowane - porównanie sprzedaży planowanej ze zrealizowaną
3.1. Wykres kolumnowo-liniowy)
3.2. Kolumny pomocnicze w tabeli

4. Wykres skumulowanej sprzedaży w porównaniu z budżetem
4.1. Obliczanie sprzedaży skumulowanej
4.2. Obliczanie budżetu skumulowanego
4.3. Tworzenie i dostosowanie wykresu

5. Wizualizacja wyników sprzedażowych za pomocą tabeli przestawnej
5.1. Tworzenie tabeli przestawnej z danych sprzedażowych
5.2. Wizualizacja wyników sprzedaży firmy
5.3. Format wyświetlanych danych w polu Wartości
5.4. Układ raportu tabeli przestawnej
5.5. Style tabeli przestawnej
5.6. Sumy cząstkowe i końcowe
5.7. Wyróżnianie elementu w tabeli przestawnej
5.8. Zmiana układu wyświetlania pól w obszarze Wartości tabeli przestawnej
5.9. Stworzenie możliwości wyboru miesięcy - filtr tabeli przestawnej

6. Tygodniowy raport marży brutto
6.1. Wyznaczenie numeru tygodnia w zestawieniu faktur sprzedaży
6.2. Wyznaczenie numeru tygodnia w zestawieniu faktur sprzedaży
6.3. Budowa tabeli przestawnej obrazującej sprzedaż poszczególnych produktów w każdym tygodniu
6.4. Niestandardowe pozycje obliczeniowe tabeli przestawnej - pole obliczeniowe

7. Automatyczne generowanie dużej liczby raportów przy użyciu tabeli przestawnej
7.1. Raport zamówienia jako tabela przestawna
7.2. Procentowy udział wartości każdego produktu w całości wartości zamówienia
7.3. Automatyczne wygenerowanie raportu dla każdego z zamówień

8. Raporty produkcyjne - grupowanie pól tabeli przestawnej
8.1. Utworzenie raportu produkcji w podziale na miesiące i grupy farb
8.2. Grupowanie wartości tekstowych
8.3. Grupowanie wartości liczbowych

9. Planowanie budżetu i ustalenie warunków bonusów z wykorzystaniem narzędzia Tabela danych
9.1. Model sprzedaży i wyników budżetu
9.2. Zadanie do wykonania
9.3. Tabela danych jako narzędzie analizy symulacji

10. Wyliczanie premii przedstawicieli handlowych z użyciem tabel przestawnych
10.1. Microsoft Query- pobierania danych zewnętrznych
10.2. Niestandardowe pozycje obliczeniowe tabeli przestawnej - Element obliczeniowy
10.3. Modyfikacja elementów obliczeniowych oraz wyświetlanie listy stworzonych elementów
10.4. Odświeżanie danych w tabeli oraz modyfikacja kwerendy w Microsoft Query

11. Warianty budżetu sprzedaży tworzone przy użyciu menedżera scenariuszy
11.1 Model budżetu sprzedaży
11.2. Menedżer scenariuszy
11.3. Porównanie wariantów budżetu

12. Obliczanie różnych aspektów rentowności sprzedaży
12.1. Budowa numeru zlecenia
12.2. Określenie rentowności sprzedaży w różnych aspektach

13. Planowanie płynności finansowej firmy - narzędzie symulacji
13.1. Miesiąc i tydzień przyszłych płatności
13.2. Rodzaj wpływów - wykorzystanie funkcji JEŻELI
13.3. Wyznaczenie przyszłych wpływów przy zastosowaniu tabeli przestawnej

116 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024