|

ZNALEŹĆ CZAS TWÓJ SPRAWDZONY SYSTEM PRODUKTYWNOŚCI
BARCZAK M. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 35.55 Twoja cena 33,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Znaleźć czas
Twój
sprawdzony system produktywności
Podobno
o ile Włosi pracują po to, by żyć, o tyle Polacy żyją po to, by
pracować. Tak to w każdym razie wygląda - kogo nie zagadniesz, jeden z
drugim zajęty, każdy dokądś biegnie, wszyscy się spieszą, bo robota...
A gdzie rodzina, gdzie hobby, gdzie przyjemności, gdzie czas na leżenie
i kiwanie palcem w bucie? Tak, kiwanie palcem w bucie, ponieważ kto
chce sięgać szczytów życiowego powodzenia, ten powinien
czasami zwyczajnie zmarnować nieco godzin, spędzić je całkowicie
bezproduktywnie. Pracowitość doprawiona odrobinką słodkiego lenistwa -
oto przepis na sukces. Tylko jak znaleźć czas na nicnierobienie, skoro
świat wciąż krzyczy: Szybciej! Dalej! Lepiej!
Odpowiedź kryje się w magicznym słowie produktywność, za
którym stoi drugie, nie mniej magiczne - organizacja. Z
kolei nad nimi górują: zdrowy rozsądek i właściwe podejście
do życia. Wie o tym dobrze autor tej książki. Sam przebył bardzo długą
drogę. Od niezorganizowanego chłopaka, któremu wiecznie
brakowało czasu, przez superzdyscyplinowanego przedsiębiorcę, do
szczęśliwego człowieka, jakim jest dziś. Poszukując Świętego Graala
sukcesu, nauczył się, że więcej pracy i więcej zleceń wcale nie jest
tym, do czego należy uparcie dążyć. Zrozumiał, że prawdziwe wartości to
rodzina, duchowość i - szeroko pojęte - zdrowie. Wszystkie one wymagają
czasu.
Z tej książki dowiesz się, jak go znaleźć. Jak zarządzać sobą w czasie
na tyle skutecznie, by wygospodarować szczęśliwe chwile dla rodziny, na
hobby, na przyjemności i na tę odrobinę słodkiego lenistwa,
która należy się każdemu. Także najbardziej produktywnemu
człowiekowi na świecie.
Wprowadzenie
(5)
Rozdział
1. Definicja czasu (10)
Rozdział
2. Czym jest produktywność? (20)
Rozdział
3. Czym Twoim zdaniem są priorytety i najważniejsze zadania? (25)
Rozdział
4. Jak wyznaczać sobie skuteczne cele? (36)
Rozdział
5. Jak monitorować swoje cele? (42)
Rozdział
6. Twoje najważniejsze zadanie (47)
Rozdział
7. Jak zabrać się za pracę i dlaczego inteligentni ludzie odkładają
zadania na później? (53)
Rozdział
8. Pracuj głęboko (65)
Rozdział
9. Ale co jeśli wpadają zadania, na które nie byłeś
przygotowany? (75)
Rozdział
10. Czy właśnie o to chodzi w tym całym GTD? (86)
Rozdział
11. Jak utrzymywać porządek? (93)
Rozdział
12. Procedury - brzmią strasznie, ale ratują życie! (99)
Rozdział
13. Budowanie nawyków to podstawa skuteczności (110)
Rozdział
14. Prosta technika - praca w blokach z pomidorami (122)
Rozdział
15. Twoje zasoby są wyczerpywalne (132)
Rozdział
16. Twój sprzęt ma wpływ na to, jak pracujesz (137)
Rozdział
17. Aplikacje, czyli automatyzacje (144)
Rozdział
18. Jak znaleźć motywację? (155)
Rozdział
19. Jakie jest Twoje ikigai? (159)
Rozdział
20. Delegowanie - sedno dobrego systemu produktywności (170)
Rozdział
21. Czy potrzebujesz asystentki na godziny? (176)
Podsumowanie (179)
184
strony, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|